特別企劃

特別行動組要出動了!

好可愛~~ 好可愛~~

連印花貼紙都可愛極了~~~~~ 

Posted on 29/06/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 咦….係好似幾靚咁喎……

    妳指邊樣先?
    對我黎講,
    今次樣樣都好靚個噃~~
    咭咭咭~~~~

    C

  2. 我指 d 錶喎….

    嘻嘻~~
    其實d銀肉係精工o架,
    所以會有一年保用tim.
    我睇中兩隻,
    一隻係一定要換到嘅,
    另一隻就…
    換到就當bonus啦~~
    妳呢?

    C

  3. 屎路比都唔係賣飛佛….我唔會換啦.
    不過我睇唔到張野呀, 要幾錢先有個貼紙?

    o耶~~
    咪叫得咁核突啦…

    $50呀~~

    C

  4. 係唔係惠x果d呀~??
    我聽媽咪講過呀~
    係唔係呀??

    係呀~~
    係惠x呀.
    (點解要咁神秘嘅?)

    C

  5. 我尋日同男友研究過….佢要成25 個印花再加錢先換到.
    呢個已經係最平….都係$1250 喎.
    你真係諗住換呀?

    哎呀~~
    條數邊係咁計o架??!!
    d印花唔係就咁俾錢買o架嘛,
    要購物消費,
    咁買番黎果d嘢就會食咗用咗o架啦,
    點會計落隻錶嘅成本度o架?
    除非係專登買d唔會食唔會用嘅嘢黎換印花,
    又或者俾錢去買2手印花啫…

    我儲夠印花就會換o架喇,
    希望唔駛加錢換啦.

    C

發表迴響

