此刻何價

昨夜, 下過一場失魂大雨之後, 月亮終於再度出場, 旁邊還伴着一顆明星.

月亮很大, 很亮, 連光環都看得清清楚楚, 照得天空藍藍的, 也照得屋子一片明亮.

風很大, 把雲吹得去了又再來.

夏夜涼風送爽, 眼前景象又變幻無窮, 此刻何價?

今晚, 風微了, 雲也少了, 可是月色依然清麗, 襯上滿天繁星, 此刻又是何價?

我帶着相機, 來到天台, 希望能拍下良辰美景, 順道吸取月光靈氣. :mrgreen:

[rockyou id=115629132&w=480&h=360]

唯嘆我學藝不精, 只能拍得如此﹑這般...

哭~~~

Posted on 20/06/2008, in 花門私攝. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 哇!好好啦!咩你要求咁高ga!同一晚,我也詞興大作,發咗癩咁對住個月光大背水調歌頭!

    嘩~~~
    「水調歌頭」係咩黎o架?
    妳真係對月唱歌呀?
    😉

    其實真係影得唔好o架…

    C

  2. 即係:「明月幾時有,把酒問清天,不知天上宮闕,今夕是何年,我欲乘風歸去,又恐瓊樓玉宇,高處不勝寒,起舞弄清影,何似在人間……」是蘇軾的詞,鄧麗君同王菲都有唱過,好聽!

    🙄
    哎呀~~
    我真係一d墨水都無…
    我淨係知呢首歌係「古詩」,
    歌名叫「但願人長久」咋…
    orz

    C

發表迴響

