熟得過火了

還是很青澀的大焦, 光可看而不可吃, 教人納悶.

把它塞進米缸, 待一個下午吧~~

好了.

ω   ω   ω

到了隔天傍晚時份, 忽然發現大焦不見了!

噢~~

原來是我忘記了.

看! 在米缸裡住上一個半天, 絕對不是開玩笑的...

 

Posted on 15/06/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 7 則迴響.

  1. Hi! Hi!!!
    我好耐無嚟探你喇…
    唔係唔記得你, 只係click入嚟呢個blog比較麻煩啫…
    Hahahahaha!!!

    How are you???

  2. 我個留言呢???

  3. 有無攪錯呀???
    我頭先留咗言架喎, 又要我再打過…

    妳個留言落咗去spam度,
    我放番佢出黎喇.

    C

  4. 我想話, 我好耐無嚟探你喇, 唔係唔記得你呀, 而係click入嚟呢個blog比較麻煩, hehe…

    How are you???

    咁妳諗到容易d入黎嘅方法未?

    C

  5. 係啦, 究竟放入米缸個原理係咩呢…..
    點解樣樣都熟得咁快既呢………..

    咁學術性嘅嘢,
    唔多識答,
    我淨係知屋企教落,
    無衰嘅~~
    哈哈哈~~

    之但係放辣椒入去驅蟲,
    又唔見d辣椒會再熟d咕喎…
    點解呢? 點解呢?

    C

  6. 真係熟得咁快既??

    不過呢我見媽咪都放d"啤"梨落去米缸又係話快熟好多~
    不過估唔到你果d真係熟得咁快喎~呵呵~

    一日都係我錯…
    唔記得攞番佢出黎,
    我本來諗住放一個下晝,
    之後攞佢出黎再等佢自然熟,
    咁就唔使食得咁趕o架嘛…

    係呀~~
    啤梨一定要放米缸!
    會好食好多o架!

    C

  7. 辣椒放米缸驅虫架咩? 呢個又唔知喎.

    係呀,
    可以驅「米牛」,
    用蒜頭之類都得,
    不過辣椒就襟擺得多.

    C

發表迴響

