花門大姨的百寶園

花門大姨又送來了很多很多寶物~~~~

這一束我要了~~

是花門大妹不愛吃而花門兩老不能多吃的大蕉, 幸好還有我, 我就喜歡吃大蕉, 愛它帶點酸的甜味, 比香蕉好吃多了. 

(花門大妹跟我相反, 愛香蕉不愛吃大蕉.)

還剩下一大束呢, 花門媽說會用來煲水給花門爸...

有初造的荔枝, 不曉得是什麼名堂.

雖然皮是青色的, 但其實都已經熟透了, 果肉很飽滿, 果核又細, 不過因為味道帶點酸, 所以就得不到花門大姊的歡心, 沒有拿很多回家享用.

花門兩老不能吃, 花門的妹妹們嘛, 每次又只肯啖兩三顆, 比蘇某人日啖三百顆相距甚遠...

那就拿走一大半給花門男友好了.

還有豆角, 除了花門媽不能吃之外, 其他人在花門媽努力「加餐飯」之下, 都已經吃膩了.

可是還剩下這麼多, 超過一斤重喲~~   

≡     ≡     ≡     ≡

另外, 還有鄰居太太送來的自家糭一大堆!

我晚上吃了一隻, 真的很好味道啊~~

現在還剩下十多隻呢, 因為這也是花門兩老不能嚐嘛, 花門大妹又不愛吃糉...

花門:   有冇攪錯?! 唔食糉?!

花門大妹: 我都唔食醎蛋黃嘅! 我唔食月餅都係因為佢有醎蛋黃之嘛.

花門:   嘩! 人人都係想食個醎蛋黃o架喎, 妳... 唔好俾花門男友知呀, 佢實睇妳唔順眼... 不如以後妳同佢一齊食月餅啦.

花門大妹: 哈~~ 妳肯咩? 唔怕我會俾好多醎蛋黃佢食, 唔健康呀?

花門:   唓~~ 妳食得到一個月餅咁多先算啦.

Posted on 08/06/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 我……都唔食硬左既咸蛋黃架喎.

    不過就咁sup 熟既咸蛋黃我就食, esp 加白粥, 正!!!

    但係…
    蒸熱咗隻糭,
    舊醎蛋都係軟淋淋o架喎.

    烚醎蛋我鍾意食蛋白多d,
    送粥送飯都一絕呀!

    C

  2. 0華~大姨又係種野高手???

    我都鐘意0架~咸蛋~
    肉餅啦,滾節瓜湯又係好正呀!!!!!

    點止?!
    仲有個大漁塘呢~~
    記唔記得大大隻蝦乾呀?
    嘻嘻~~
    我哋好快又有番鬼荔枝食喇.

    係呀!
    好味呀!
    突然諗起以前d舖頭賣醎蛋,
    會將面頭d泥挖成一條條間紋,
    擺到整整齊齊好靚o架,
    而家好少見lu…

    C

  3. 唔係呀, 粽入面既咸蛋黃係硬架…..

    哈, 點解人人滾節瓜湯都會放咸蛋既? 我屋企又係喎…..

    我係話:「蒸番熱會變淋」嘛…
    唔通妳一定要食好粉狀嘅?

    其實一到天時熱,
    我喺屋企滾湯都會加醎蛋做蛋花,
    節瓜﹑冬瓜﹑絲瓜﹑水瓜甚至菜湯,
    都會加o架,
    醒胃d吖嘛!

    C

  4. 記得呀記得呀~大隻到,
    你大姨呢~有D似我大陸果個3姨
    佢又係高手0黎0架~
    次次媽咪返去,都會拎好多佢D製成品返0黎0架~勁堅呀!!!

    哈哈哈~會唔會係因為野味D呢??(滾節瓜湯都會放咸蛋)

    有呀~我都記得果時同媽咪去都見到挖0左一條條間紋呀,宜家好多野都變晒0架啦~唔係點解宜家D人成日都"集體回憶"喎!!

    係o架,
    鄉下d親戚真係好熱情o架.
    點解佢哋會咁叻嘅呢?
    我就種咩都…

    哈哈~~
    唔係野味,
    係惹味,
    開胃d嘛!

    而家就咁開箱就賣lu…

    有次同d朋友講起,
    原來大家細個果時都好鍾意幫阿媽洗醎蛋,
    話睇住d泥一下子洗走哂好鬼開心o架!
    哈哈~~
    不過,
    我估妳應該無洗過…
    😆

    C

  5. 咩呀~我係有幫媽咪洗0架啦~hehe

    errrrr…
    咁妳講到平時唔會入廚房o架嘛.
    hahaha~~

    C

發表迴響

