渴睡

昨天致電回家, 是花門爸接電話.

花門爸: (呵欠着)喂~~
花門:  咦? 瞓緊覺呀?
花門爸: 係呀... (隨即呼喚花門媽聽電話)
...

今晚回家吃飯, 傍晚我再致電回家, 又是花門爸接電話.

花門爸: (呵欠着)喂~~
花門:  咦? 又瞓緊覺呀?
花門爸: 唔係呀... 無瞓呀!(隨即呼喚花門媽聽電話)

回到家, 在房間跟花門媽閒聊, 花門爸一直躺在床上看電視, 卻又不時在看我們, 也會搭訕, 我跟媽說着說着...

花門爸: 我呀~~ 一日廿四小時, 而家都會瞓廿...廿...十幾廿個鐘呀...
花門:  嘿! 頭先我喺電話度問你係唔係瞓緊, 你又唔認?
花門爸: ... 嘻嘻~~

Posted on 08/06/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 哈哈~訓得到都無咩所謂啦~

    弊在唔係瞓覺都係瞓喺度呢…
    成日瞓喺度,
    腰骨同手腳會越黎越無力o架嘛…
    話極都係咁…
    😦

    C

  2. 我都有渴睡喎…..點算…..

    妳呢d係成日去玩唔瞓,
    休息唔夠嘅眼瞓,
    唔係渴睡喎…
    😡

    C

  3. 咁似我呀媽既~
    佢又係成日訓0向度~
    好在佢都會打下牌~
    唔係都唔知點算~

    佢呀睇報紙都會訓0向度0架~你話死唔死

    不過伯母負責哂家頭細務,
    都叫做有好多郁動嘅時間嘛…
    瞓低睇書會壞眼呀!
    不過我有時都會.
    哈哈哈~~~

    C

  4. 老人家都係要鼓勵佢活動多啲好,不過要叫得聽先得。

    咪係囉…
    都話唔聽嘅,
    攪到我好似無良教官咁…

    p.s. 喂~~ 終於「放監」嗱? 今年係咪遲咗改完卷呀? :mrgreen:

    C

  5. 未收卷!所以仲在人間,地獄在前面!

    吓?
    唔係自己即時收卷o架?
    我果d lecturers話佢哋會即晚開通宵改卷o架喎.

    唏~~
    咪咁講啦,
    地獄點會喺前面呢?
    喺下面之嘛,
    前面係暑假呀!!!
    🙂

    C

發表迴響

