用維他命C填肚子

晚上八時, 還要等個多小時才能吃晚飯.

可是, 我肚子早就咕嚕咕嚕的了, 唯有到店子去, 買一些零食填肚子.

選了好久...

既不想吃巧克力影響食慾, 又不想吃小餅乾怕口會渴.

正當毫無頭緒, 抬頭呆想之際, 忽然, 看到了這個小袋子.

嘩啊~~ 好想食喲~~ 

有黑加侖子, 有紅桑子, 又有黑桑子, 好像好好味道啊!

吃了第一顆, 紅色的, 好酸啊~~~

不過, 真的好味道.

我吃過一顆又一顆,  終於, 我開始有點納悶: 為什麼都是紅色的呢?

朝袋內一看...

咦? 一整包都是紅色的糖果?! 幹嘛?!

原來, 我一開始就一廂情願地以為是有三種不同口味, 但事實呢? 

是三種果味加起來的「雜果味」才對呀!!!

哈哈哈~~~

為了填補這個誤會所帶來給我的空虛感, 翌日, 我就去買了一包「純黑加侖子味」回家再吃個夠. :mrgreen:

 

 

Posted on 31/05/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哈….但係黑加侖子味又好似….太甜.

    係呀~~
    好甜.
    我食糖要食酸酸地嘅,
    食黑加侖子糖都係食番「能得利」lu.
    嘻~~

    C

  2. 太甜0架~
    咁即係唔0岩我啦~
    宜家唔知點解唔鐘意食太甜既野呀~

    我就一直都唔鍾意食好甜嘅,
    妳可以試吓「雜莓味」吖,
    真係好好味o架.

    C

  3. 花..你唔post出來講..我都唔知有這個pdt.. 哈哈.. 我.. 只係識買麥皮同菜..真係out到震~ @___@

    麥皮同菜vs糖果,
    係好唔同嘅嘢黎咕喎…
    都唔通嘅,
    點證明妳out唔out呀?!
    :mrgreen:

    C

  4. 嘩哈哈, solly, 睇到樓上亞豆個留言….笑死左.

    果我地去食飯都有講佢既麥皮 & 菜.

    豆係食麥皮專家嘛~~ 🙂

    C

發表迴響

