我的人生, 一直都在追追逐逐, 當到達一個又一個的檢查站時, 有時會發現時不我予, 有時又會頓悟其實一切皆空, 總之, 就是一次又一次地開自己的玩笑.

小時候, 曾以為中學生都會抱著結他, 叮叮噹噹地彈, 還懂得唱很多英文民歌.
到我成為中學生的時候, 喔~~ 身邊都看不到有這樣的同學...

後來, 又以為中學畢業的暑假, 學生們都會走一趟絲綢之路, 在戈壁灘上感受歷史繁華一幕.
到我成為中學畢業生的時候, 喔~~ 早就沒有多少人願意用走的去旅行了...

那麼, 大學畢業後, 揹個背包餐風宿露乘巴士火車流浪歐洲大陸幾個月的豪情呢?
喔~~ 對不起, 我沒有唸過大學.
不過, 看得到的是, 現在唸大學的人如果沒有在畢業前找得到工作, 彷彿都會被認為...

有一天, 連預科都沒有唸的我, 終於想到要回頭走.
一口氣唸證書課程﹑文憑課程, 一直至把學位弄到手, 大學學位已經不算得是什麼.
不過, 我為了它, 卻耗了多個不知人間何世的歲月!
回頭看, 走過了的日子, 好像有很多空白...

考過畢業試, 剛跨出學校門口, 我又急忙跳進考專業試的門檻.
原本一心想儘早完成最後的一階段, 豈料失足成恨, 一次又一次的錯敗, 落得身陷泥沼, 進退維谷, 抵壘之日遙遙無期...

去年旅遊歸來, 整個人忽然失去了幹勁, 抓破頭皮都抓不到終日把自己困在籠中的理由.
為什麼要趕忙的追追追?
可是, 又不得不繼續追下去. 
不過, 繼續去追, 又不見得會有一片晴空.
我... 該怎麼辦?

(剛考完試回來, 加上好幾星期睡不安寐的日子, 整個人都低落得不像話...)
(讓我先睡一覺, 或者再多好幾個覺.)
(醒來, 再從新做人.)
 

Posted on 24/05/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 「大學畢業後,揹個背包餐風宿露乘巴士火車流浪歐洲大陸幾個月」這個我做了,因為我畢業於90年代初,那時是時興的浪漫。傭俗的我就如此「浪漫」了兩個月。回想起來,也不怎浪漫,只追求一種虛幻。

    所以,
    後來就跑到外國實實在在咁遊學了一年?!

    我覺得去歐洲流浪唔單止係浪漫o架~~
    仲係一種體驗,
    訓練一個人獨立﹑有組織﹑有計劃…
    甚至… 思考能力,
    雖然而家d大學生未畢業就趕住投入職場,
    雖然佢哋真係好叻好叻,
    不過,
    我總覺得佢哋嘅靈魂,
    係少咁d嘢…
    😛

    C

  2. 盡了力,不要想太多了~
    好好休息吧!!!!

    有時做人就係咁,想像同做可能未必一樣~
    對得起自己.."就以足夠"……

    做回開朗的你吧!!!!!!!

    就係因為我已經唔似以前咁盡力…
    但又未做得到無欲無求喎!

    哈哈~~
    我唔開朗o架,
    我呢…
    思想悲觀,
    不過就行為積極囉~~
    呵呵~~

    C

  3. 雨後總會有陽光!
    cheer up gal.. you should be fine : )

    我都相信,
    即使我而家stuck in the middle,
    都唔會咁就一世嘅,
    就算我真係無力發奮,
    我都要自己放棄得心甘命抵,
    唔能夠怨天尤人.

    XOXOXOXOXOXO

    C

  4. 0車~跟我多D未會開朗D0羅~衰野~

    我怕…
    跟得妳多,
    我唔止開朗d~~~~ 咁簡單喎…
    XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

    C

  5. 即係咩呀?????請解釋!!!!!!HEHE

    解釋…
    即係幫妳掩飾.
    XDXDXDXDXDXDXDXDXD

    C

  6. 跟得kiki多會點架??
    好想知tim:)

    追得太多,人就會很吃力,很累..
    到了適當的時間,就停下來,輕鬆一下啦^^

    Errrr…
    如果一個唔覺意俾kiki同化咗,
    咪會變到成個kiki咁囉…
    😆

    係嘅,
    無止境咁落去,
    都唔知會點…

    C

發表迴響

