地震?

才坐在電腦面前沒多久, (電腦時間顯示 PM 02:33) 就感到一陣對我來說已經是很熟悉的搖晃, 為了確定自己的感覺, 我靜靜的坐着, 也一邊觀察周圍的物件...

啊~~ 
不單我的椅子在搖擺, 剛熨好掛在旁邊的衣服都有在擺哩!
是有地震, 沒錯的了.

就等它過去, (偶爾震幾下很平常的吧)反正, 現在只是很輕微的震動而已.

可是, 它還在搖啊~~

大概過了2~3分鐘, 也沒有完全停下來, 我開始感到不安...
這意味着鄰近地區正在大地震吧?!

後來我走到客廳, 看到吊燈也在搖擺, 不多久就連廚房門都震了!
還好, 廚房門震了幾下就停住了, 同時, 我能感到的震動也微弱了.

前後大約有5~6分鐘(?)左右吧...

在那個地區, 會是怎麼樣的地震呢?
希望人人平安無事就好了.

~~ 祝   福 ~~

Posted on 12/05/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 唉..天災.. 真係好大件事..
    雖然我feel唔到, 當時我應該係MTR
    但係我聽完你咁講, 7.幾吸地震, 我地係香港你都咁震..四川就更加啦..唔敢諗呀..

    我當時都已經唔係好敢諗,
    直到確認咗消息之後,
    都唔敢想像個畫面,
    而家一方面又想關心情況,
    但又唔敢/唔忍心睇住D畫面…
    😥

    C

  2. 我當日都 feel 唔到…不過學男友話齋, 由四川到香港咁遠既距離都震到, 無理由淨係北區先 feel 到, 九龍區無感覺掛…..

    其實如果唔係當時周圍環境好靜,
    而我又啱啱坐住張轉轉椅,
    我都未必察覺到咁輕微嘅搖晃,
    只要係行緊/活動緊,
    甚至只係講緊嘢,
    都唔容易發覺有異樣,
    到最震果幾下,
    咁短時間,
    就算真係感覺到都唔會為意.

    btw, 都有市區人報告感覺到o架.

    C

  3. 唔通我係d “no feeling" 既人?

    此話何解?

    C

  4. o個日我都係屋企呀..因為我住將軍澳,就無feel到地震呀..
    今次四川地震真係好慘呀..睇到眼濕濕>.<
    好多小孩死左…真係好可憐呀..
    見到溫家寶總理安撫d小朋友個時.就覺得d小朋友更加可憐呀..鳴鳴..

    受災人都可憐可哀,
    救災人都可敬可貴.

    希望苦日子儘快過去.

    C

  5. 原來你都感覺得到呀,….

    真係好慘~
    每次一睇新聞睇報紙,都眼濕濕……

    最慘係,
    當地人根本無路可走,
    想撤走又唔係,
    走唔到,
    時不時又有餘震,
    完全避無可避…

    C

發表迴響

