百合花成長記

日日盼三回, 終於, 我等到了~~~

[rockyou id=112050934&w=480&h=360]

Posted on 05/05/2008, in 花園項目. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 真係好靚呀!有天台真係好呀,可以種花。

    其實佢哋好奀o架咋,
    花又細,
    仲每棵都係得兩朵花,
    同買番黎果d爭好遠好遠o架!

    哈哈~~
    天台仲可以曬太陽,
    睇星星…
    😛

    C

  2. 好靚呀~~~~ 我第二時有得種的話, 請教下你先.

    妳睇我都知…
    我咩都唔識啦…
    妳唔怕我教錯哂咩?

    其實種吓嘢真係好好玩,
    仲可以時刻提醒自己,
    大自然係幾咁奇妙~~

    C

  3. 雖然唔係大大朵..但係都好靚
    由細種到開花真係好大滿足感喎~ 係唔係呢?

    哈哈~~
    因為我今次係求其淋下水,
    叫做幫花門姐種,
    我又咩都唔曉,
    又無特別做d咩,
    所以…
    唔係好大感覺咋~~
    😛

    下年啦,
    下年會認真栽培o架喇~~

    C

發表迴響

