為什麼?

為什麼家計會提倡「兩個夠哂數」呢?

為什麼? 為什麼?? 為什麼???

B 哥: 識唔識呀? 花門姑姐~~
花門: 點解... 哈哈~~ 吖~~ 呢題不如問你媽媽啦, 我知佢一定識!
B 哥: 吓? 但係我而家係問緊妳喎...
花門: 哈哈哈~~ 你睇吓你媽媽點答你先啦~~

(此時, 坐在遠處的花門嫂察覺到B哥正在猶豫不決.)

花門嫂:  問咩呀?
B 哥:  (如釋重負, 立刻就跑到花門嫂, 悄悄話) 我係問呀... 咁咁咁...
花門嫂: (也是悄悄話) 啊~~ 媽媽有你兩個, 夠哂煩啦...
B 哥:  ... ... 

哈哈哈哈~~~~~~

(B妹當時一直坐在我旁邊看圖書, 完全沒有留意我們在戲弄B哥.)

花門: 妹妹呀~~ 咁妳又知唔知點解, 生兩個就夠哂數呀?
B 妹: 哎... 因為... 因為... 因為哥哥... 同... 妹妹...
花門: 哈哈~~ 係喎! 不過, 點解有哥哥同妹妹, 又會夠哂數嘅?
B 妹: 哎... 哎... 因為...
花門姐: (插嘴) 妳果陣咪話想媽媽生個細妹俾妳嘅?! 後尾點解無呀?
B 妹: (偷偷望一望花門嫂同B哥)哎... 
花門: 點呀? 係因為, 夠哂可愛? 定夠哂煩呀?
B 妹: 係因為... 夠哂F... 吖~~ 可愛呀!

哈哈哈哈~~~~~~

 

Posted on 01/05/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 咦..唸唸o下,又真係"兩個夠晒數喎"..
    因為我對下o個d表兄弟姊妹..每個家庭都係兩個咋喎..
    證明他們的父母都係咁唸呀..haha~

    妳係指「夠哂煩」???
    XDXDXDXDXDXD

    C

  2. 哈哈~你又玩佢地兩個~

    不過宜家生小朋友唔係易事~
    我都好佩服上一代果D點解可以生咁多個~

    呢個係IQ題黎o架!
    係我俾B哥玩就真!

    而家唔同喇…
    小朋友一出世就要俾好多好多嘢佢,
    又要俾佢學好多好多嘢,
    如果唔係就會執輸咁…

    不過,
    兄弟姊妹多,
    又真係好玩好多,
    總之就針無兩頭利啦~~

    C

  3. 咁又係~真係好熱鬧~
    如果我地返晒屋企呢~
    我覺得果晚屋企好似有10萬人咁~

    不過宜家真係養小朋友唔係易事~
    生2個已經好大負擔啦!!!!!!!

    嘩哈哈~~
    10萬人?
    咪仲勁過紅館開show?

    人多唔單只熱鬧好玩,
    人多仲好辦事tim o架,
    到妳父母年紀有番咁上下,
    妳就會慶幸自己有咁多哥哥o架喇.

    C

  4. 唔怪得我同細佬都係2 個啦….夠晒煩.

    哈哈~~
    呢個答案係屬於b哥b妹一家o架喎,
    妳要問番世伯伯母,
    睇吓佢哋點答先. :mrgreen:

    btw,
    我最後都無睇番本IQ題書俾咗咩「標準答案」tim…
    😛

    C

  5. 咦, 咁你快d 睇返個 “標準答案" 啦, 我想知呀. 哈哈.

    前晚見到b哥都諗住問佢攞黎睇番o架,
    點知佢今次帶咗另一本IQ題書出黎,
    無得睇住lu.

    C

發表迴響

