我是一片雲

溫習時, 過目即忘, 此之為 — 「一舊雲」.

溫習時, 雲遊太虛, 同為之 — 「一舊雲」.

啊~~

『 我是天空裡的一片雲,
偶爾投影在「不曉得是誰」的波心 』,

我...

這趟是死定的了.

Posted on 24/04/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 言之尚早呢!考試時,就會撥開雲霧見清天喇!
    幾時考呢?究竟。

    =.=’
    既然我係一舊雲,
    撥開哂d雲霧咪即係咩都無囉…
    仲唔死梗?!
    XDXDXDXDXDXD

    仲有唔夠一個月呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

    C

  2. 加油呀!!! 支持你.

    我…
    唉…

    謝嘍~~

    C

發表迴響

