被浣熊洗滌過的花園

[開完花後, 正準備休息的野生酢醬草]

素未謀面的浣熊忽然來訪, 還帶來了不容謝絕的見面禮 — 狂風暴雨.

其實早在一號強風訊號掛起之時, 我家所在之處, 已經偶爾會刮起媲美八號風球的烈風! 到了三號強風訊號高掛時, 刮烈風的時候就更多, 加上如瀑布般的大雨, 我家天台的植物真的岌岌可危...  

今天到天台清理災區, 一如所料, 有東西被吹倒了, 也有物件被壓毀了. 

可是, 我那些看似弱不禁風的盆栽, 不單未有出現疲態, 反而都在昂首迎風, 享受着日光浴~~ 

[開着漂亮小花的土人蔘]

 

[安然渡過了一次又一次的強風, 現在花果繁盛]

[又長大了的百合]

[這株還是不知名的植物, 轉眼就長到這麼大了]

謝謝妳手下留情啊, 浣熊. 

Posted on 20/04/2008, in 花園項目. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 好在咋~
    唔係你d心機就比浣熊攪掂晒呀~

    唉…
    唔好提嘞,
    真係命裡有時終須有,
    命裡無時莫強求呀…

    C

  2. 百合..係唔係花墟會買到果隻呀?
    希望佢"安全"咁成長啦~~

    哈哈~~
    係花,
    唔係食得果d…
    😆

    我估應該都係普通白色果隻百合,
    嘻嘻~~
    因為個花球唔係我o架,
    係花門姐夫埋落去o架!

    C

  3. 果d 花好細粒呀~~~~~ 要行到好埋先睇到囉?!

    係呀~~
    土人蔘d花好細粒o架,
    不過就好靚.

    C

發表迴響

