貓飯

說出來, 大概會被現今一眾愛貓人仕白眼...

小時候, 家裡一直養着貓.

每天晚飯過後, 我們都會夾起吃剩的魚, 熟練地用筷子由魚頭一直沿住魚骨往魚尾方向, 把殘餘的魚肉「嗶」一聲就滑下去, 跟半碗剩飯, 再加一點菜汁細細的拌勻, 然後就倒到貓碟去, 拿起貓碟輕輕叩幾下地, 花貓就會走過來, 大口大口像是很滋味地吃着, 直至貓碟上的菜汁都舔個清光才罷休.

我當時, 其實, 是有點羨慕我家花貓.

想想~~ 

每一粒米飯, 都被菜汁均勻地包裹着, 每一口送進嘴巴裡去的飯, 都黏著細密的魚肉, 多窩心啊~~

雖然, 我從小就偶爾會要求加菜汁和飯吃, 亦常常連湯來吃飯, 可是, 始終都不是花貓吃的那一種感覺.

現在, 我會趁獨個兒進餐的時候, 為自己泡製一頓「貓飯」, 好好享受我獨有的窩心感覺, 吃一次好滋味.

嘿哼~~

我家, 

是沒有貓碟的啦! 

Posted on 16/04/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哈哈~你用貓飯0黎形容好得兒呀~

    俾貓食嘅咪叫貓飯囉.
    XDXDXDXDXD

    C

  2. 我真係再一次懷疑我們是失散的家人 — 我也愛貓飯!
    兒時,我家養了幾頭貓,我偶爾會奉母命煎貓魚撈白飯給貓貓吃,我間中也會偷吃!

    我已經有好多個細妹喇,
    我唔要細妹,
    淨係要細佬啫,
    妳唔好亂認呀!
    XDXDXDXDXDXD

    嘩~~
    咁好服侍嘅?!
    特登煎貓魚俾貓貓食.

    C

  3. 我唔明….點解會比愛貓人士白眼呀?

    因為,
    而家一定要餵貓糧,
    唔理係乾糧又好濕糧又好,
    總之係要專俾貓食嘅先至得.

    C

  4. 我帶返工的那盒飯仔.. 都係叫"貓飯"喎..乜咁岩呀~ haha

    我呢d貓飯邊同得妳果d比呀?!
    妳果d又多餸又多款式,
    排列又精緻,
    只係份量少d之嘛…
    😛

    C

發表迴響

