極度失敗的收成

很久以前, 我把2粒發了芽的乾蔥頭, 扔到盆子裡種.

她們都長得很健康, 還出過花蕾, 那時候我以為有收成了, 只是一直都未有動手去把她們挖出來...

好了~~ 

現在終於決定把她們挖出來, 可是...

她們真的是乾蔥嗎?

是收割的時機不對麼?

那麼, 還可以吃嗎?

😦

 

Posted on 12/04/2008, in 花園項目. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. haha.. 點食呀~~~

    哈哈哈~~
    而家都唔知點好.
    :mrgreen:

    C

  2. 係0羅~點食呢~hhee

    唔…
    妳要唔要試一粒呀?
    XDXDXDXDDDDDDDD

    C

  3. 哈, 淨係食綠色果 part 囉.

    哈哈哈~~
    真係有人教我食d葉o架!
    仲話好好食tim~~
    不過,
    我一早掉哂之嘛…

    C

  4. 其實唔係同蔥一樣咋咩?

    我無食過,
    所以唔知同唔同一樣味,
    不過平時食嘅蔥係另一種植物黎,
    唔同我呢d乾蔥頭頂果d葉o架.

    C

發表迴響

