跨越

當一個人, 有着太多的考慮的時候, 想起步想振作, 往往就會變得不容易.

於是, 有人會習慣以某一些日子, 作為自己不得不抖擻起來的死線.

對!

這天以後, 

花門會再上路.

加油~~ 加油~~

就在這天以後.

Posted on 30/03/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 貓貓太懶了, 連振作的心也沒

    未有急切需要?
    唔…
    我估係時機未到而已,
    有人唔忍得,
    有人又可以忍好耐都得,
    不過,
    總有一日,
    就會唔想再hea落去.
    🙂

    C

  2. 加油~努力!!!!!!!!!!!

    哎…
    我好懶o架!
    麻煩妳久唔久督促吓我吖.
    😛

    C

  3. 好呀~
    你唔準話我煩0架~

    我真係無咁既心呀…….(我講我既心態)~
    係唔係好無用同好懶呀…

    妳真係會記得先算啦…
    XDXDXDXDXDXD

    講親呢d,
    妳都係咁嘅,
    唉~~
    如果妳知道自己有d嘢應該要做而又遲遲唔去做,
    咁樣就係懶,
    妳係唔係吖?
    傻妹,
    妳一無所缺,
    先至係幸福呀!

    C

  4. 哈哈~拿~都話我好煩0架啦~
    其實我都會自卑0架~
    不過係我唔諗同唔理之麻~
    不過講真~可能咁樣都係好事0黎既……

    我會提自己提你0架啦~
    我都想你快D到終點~^_^

    哈哈哈~~
    如果唔係開咗個頭,
    我都唔想理呀!
    唉…
    算啦,
    鬼叫自己唔試過又唔甘心咩…

    ^3^
    抵錫~~

    C

發表迴響

