彼得兔

很久很久以前...

有一位小姑娘...

向我推薦過一部電影. :-P

當我看過電影簡介之後, 就已經對這部電影很感興趣, 於是, 每次我走進影音店, 都會嘗試找尋這部電影.

可是, 大概由於這並不是賣個滿堂紅的片子的關係, 總是不曉得被放到那裡去, 所以一直找不到.

在剛過去的假期, 我終於都買得到了~~

看完這部電影, 我覺得真的值得一看, 因為單是如畫的風景, 以及栩栩如生的動畫, 都已經可以教人看得開懷.

其餘的嘛...

還是留待大家自己看吧.

電影名稱: 波特小姐:比得兔的故事

官方網站: http://www.misspotter-themovie.com/

Posted on 26/03/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 仲以為係邊個小姑娘好似我咁有見地,愛上Miss Potter呀吓!原來……唔……好好笑呀吓!

    原來妳呢個comment,
    唔知幾時幾月幾日,
    竟然俾Akismet當咗係spam喎…

    哈哈哈~~
    呢個故事係教訓大家:
    做人千祈唔好自滿噃~~ 老友.
    😆

    C

  2. spam? 唔係嘛!Akismet technical team啲人明顯就係冇見地,又唔識中文喇!

    哈哈哈~~
    偏見!偏見!

    佢哋有冇見地我就唔知,
    不過我估大部份都唔識中文就好有可能啦~~

    C

發表迴響

