D.I.M.

一直想找一條長長的銀項鍊, 簡簡單單的就可以了, 可是一直找一直找, 看到的, 不是很花巧就是價格稍高.

終於, 讓我上次在H&M找到了.

我選了掛著一個很大的銀色半凸鏡面墜飾的款式, 因為這塊頗重的東西, 即使被我拆下來, 應該還有用得著的地方.

回到家, 我從一條手鏈拆下了一個十字架掛飾, 又找來了記不起從那裡拆下來的金屬圈, 組合成了一條新項鍊.

48.jpg

我好喜歡啊~~

Posted on 14/03/2008, in 私物獻世. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 我又要~HEHE^_^~(唔知醜)HEHE(我講緊我呀)HHEHE

    妳要咩呀?
    要個大餅呀?
    XDXDXDXDXDXD

    C

  2. 有創意, 我鍾意!!

    咦…
    鍾意人都唔好咁揚啦…
    我 😳 o架.

    C

  3. 緊係要你整既鏈啦~衰野~
    比個大餅我我唔要0架~HEHE

    哈哈哈~~
    等我屋企又有被遺棄物件先啦~~
    🙂

    C

發表迴響

