愉快購物

行完花展, 吃過東西後, 就和男友去逛第一次去的中環H&M, 星期五的晚上, 客人不算很多, 蠻好逛的.

我們主要是看男裝, 不過我也很想看看童裝, 因為看雜誌覺得那些童裝很漂亮, 而且, 真的有童裝的味道.

跟男友在男裝部左翻翻右揭揭, 試身都試了好幾遍, 結果買下了一大堆衣服.

然後我就直跑上去童裝部, 哇呀~~ 那些童裝真的好可愛, b哥b妹為何會長大得那麼快呢? 現在我只有看的份, 很不爽啊.

噢! 還有我最愛的史路比! 很可惜, 我連加大碼也穿不下...

心沉了下去.

後來又想, 會不會有史路比女裝的呢?

在女裝部無意識地走一轉, 就讓我發現了史路比的蹤影, 不過, 是在內衣角落裡頭.

哈哈哈~~ 有很多史路比的小褲褲哩! 還有套裝睡衣!

買啊買啊~~

😆

Posted on 14/03/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 之前我見到套snoopy黑白睡衣都想買,但係無晒size啦..可惜~~hahaha…
    佢d童裝都ok呀! 哈哈..不過唔岩我著~

    係咪三個骨褲果套呀?
    我都想買o架!
    不過佢哋將d一套套嘅睡衣set死哂,
    但係上身同下身竟然可以爭成3個碼,
    我試果條褲裡面可以塞個咕o臣呀!!
    都唔知佢哋諗咩…

    嗚嗚~~
    我都想有加大大大碼嘅童裝呀~~

    C

  2. 哈哈~星期日我先又有H & M買0左D野~哈哈~
    次次去到都忍唔住要買D野返去呀~HEHE

    嘩~~
    又買?!
    真係「香港始終有妳」~~

    C

  3. H&M 的size有時唔係咁岩身的..係怪怪地~~~~

    係啦,
    一係就超瘦綱條型,
    一係就極端啤梨型,
    攪到唔試身都唔敢買.
    😛

    C

發表迴響

