分君一份

White對White

花門男友: 吓? 乜唔係一早就係平分o架咩?
花門:   梗係唔係...
花門男友: 我一路都以為係平分咕喎.
花門:   啊? 乜原來你諗住第時會分一半俾我... 咁少o架咋?
花門男友: ... ...

時間停頓了好幾秒鐘...

終於, 

有熱掌向我推了一下.

囧rz 遲鈍! 

哈哈哈~~~

Posted on 05/03/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. NONONO!
    唔係平分~
    係比晒我~HEHE~^_^

    Yeah~~
    Give me 5.

    咁就梗係o架啦,
    最多到時俾番少少車馬費佢返屋企囉…
    XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

    C

  2. 死啦….唔知你地分乜添.

    囧rz

    一開始咪有個超連結嘅?
    妳做咩唔click去睇吓先?

    C

  3. 因為…我唔知有條link 囉.

    今日 click 應該轉左話題 lu….

    =….(

    咁即係妳從來都無睇過我其他文嘅links囉?
    呵呵~~

    個新聞係講:
    香港首次引用英國案例,
    裁定一對離婚夫婦要平分身家.

    C

  4. 明白了……

    乜你好想分咩? -_-"

    講吓笑啫…

    C

發表迴響

