劫後餘生

持續一整個月的寒冷天氣, 令我家天台的植物苦不堪言, 冷壞的冷壞, 垂死的都壽終了...

趁今天陽光普照, 就跑上去好好看看它們.

43.jpg

百合

自從發現它突然長出枝葉之後, 一直期待很快就會有花開...

可是, 現在就好像完全看不出有再長高過的樣子, 幸好的是, 葉子仍然翠綠得很, 只要它健健康康, 應該總會等到開花之日吧.

41.jpg 乾蔥

去年買了一袋乾蔥, 放着放着就有兩顆發了芽, 於是把它們埋在盆子種植. 

現在長得很壯呢~~ 都看得見花蕾了, 應該可以挖出來食了.

42.jpg 田七

其實不是真正的田七, 花門姊夫說了好幾十遍它的名字, 可是我就是記不牢...

早一陣子, 沒差點就被我弄得它要香消玉殞!

後來, 我收割了很多田七(可是又不曉得該怎麼用...), 又重新整頓攀緣的枝葉, 現在終於重活過來了~~

不知名的小花

40.jpg

這些小花白中帶紫, 盛開的時候真的很漂亮~~

它們是生長在田七的旁邊, 起初我還以為又是花門姊之前放了什麼去種(因為在她送來的盆栽裡頭, 真的有很多品種的植物會忽然冒出來...), 可是後來證實沒有這回事, 既然花兒實在漂亮, 那就讓它們一直長在那裡好了.

44.jpg 土人蔘

現在多長了一株, 可是仍舊長的很嬌小.

45.jpg 韮菜花

這些韮菜花送來時, 就已經有花苞了, 我把種子收集好, 還割了韮菜來煮.

由於我沒有拔掉根部, 不多久它又長到高高的, 已經割過兩次了, 看! 現在又長得很壯呢~~

46.jpg

龍骨花門姊一早就提醒我不要給龍骨澆太多水, 可惜我轉過頭就忘記了, 到發現時, 它已經奄奄一息, 冷鋒過後, 好像病得更重了...

47.jpg九層塔

還記得這盆九層塔送來時, 枝葉茂盛, 串串花兒的樣子.

可是, 就是因為它長得太茂盛了, 單是收採葉子和種子, 早就已經成為一個擔子...

而且夏天快要來了, 到時候, 九層塔的香氣, 就會為我家引來很多大蜜蜂, 還要是那些會主動嚇唬人攻擊人的品種的蜜蜂啊! 

所以, 我打算收集過最後一次種子之後, 就會改為在廚房用小盆種, 到時候就可以隨種隨吃香葉的同時, 又不怕被大蜜蜂強霸私家天台, 令我不能到天台去澆花啦~~

Posted on 01/03/2008, in 花園項目. Bookmark the permalink. 9 則迴響.

  1. 你仲有咁多個盤……可以再種多d 野喎.

    邊有咁多時間同心機…
    仲有…
    d泥好難搵o架…
    😦

    C

  2. 下? 花墟唔係有晒你所需架咩??

    花墟嘛…
    咪賣同花有關嘅嘢多囉.

    我主力係種食得嘅嘢o架咋,
    所以係要d好肥沃嘅泥,
    科學泥唔夠o架.

    C

  3. 都話呀花你勁0架啦~

    整野食又得~
    種野又得~
    有咩你唔識0架~hehe

    你叫花男友唔好唔要你~佢搵唔到一個咁勁0架啦~哈哈

    妳…
    仲未知我係植物剋星咁喎…
    加埋我呢個天熱時似沙漠,
    天冷時比出面寒10倍嘅天台,
    我出哂名: 「種咩死咩」 o架!
    XDXDXDXDXD

    我有好多嘢都唔識…
    係識得妳囉~~~

    哈哈哈~~
    唔好啦~~
    俾條生路行吓哩~~
    :mrgreen:

    C

  4. 0華哈哈~
    死到LOOK落地~

    咁如果係既你都幾有恆心喎~0華哈哈~

    哈哈~咩JET~
    咩識到我呀~
    費事彩你~HEHE

    佢想行咩生路呀~
    叫佢0黎見我~HEHE

    嘻嘻~~
    為咗有得食吖嘛~~

    妳想見佢咩?
    唔好後悔喎…
    仲有,
    條生路係俾我呀!
    傻~~
    XDXDXDXDXD

    C

  5. 好肥沃既料? 你買普通泥, 再加d 有機既….咪得囉. 哈哈哈.

    如果咁簡單,
    咁周圍都可以做農田啦…

    C

  6. 龍骨的葉子跑到那兒去呀~~
    正一得番棚骨.
    百合好靓呀,佢需要好多肥料架,加d花肥啦. 加油!

    d葉…
    喺我日日同棵龍骨淋水果排甩哂啦~~~
    而家除咗得番棚骨,
    仲黃哂添喇…
    救唔救得番呢?

    哦,
    咁我都快d買花肥先~~
    Thanks~~

    C

  7. o個棵叫做滕三七, d七拿來煲湯, 據說有效降低膽固醇架, 我以大長今精神,以身試藥, 都ok好飲架.不過就未試過將d葉炒蛋或清炒,因為摘下來都唔知有冇二兩.

    係! 知道! 我會記住!

    哈哈~~
    阿長今,
    咁即係要點煲呀?
    真係當佢係田七咁煲呀?

    唉…
    算啦…
    就算俾妳摘落黎有幾兩都好,
    妳都食唔到幾多o架啦…
    落埋d菜度煮罷啦~~
    大長今精神呀!
    XDXDXDXDXDXDXDXD

    C

  8. 百合仲要慢慢加高d泥架.

    要o架咩?
    哎…
    又唔早d講…
    heehee~~

    C

  9. 哈哈, 俾左咁多plant妳,一次又點可以騷盡秘技呢!

    哼~~~~
    巴閉.

    C

發表迴響

