特別的日子要做特別的事

嘻嘻嘻~~~

 [rockyou id=104340552&w=426&h=319]

Posted on 29/02/2008, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 顛峰仔喎~
    我都未出去睇我既深層清潔~
    !不過呀妹比0左D新野我試~
    睇下佢果隻得唔得先~

    喂~試完隻眼霜話比我知~HEHE

    哈哈哈~~
    其實我係買2支嘢之嘛,
    咁佢哋有套裝我都無法子o架…
    😛

    佢幫妳做開面,
    介紹得俾妳用都一定啱妳啦,
    妳快d試吓有幾好用啦~~

    等我用番一排先講啦.

    C

  2. 之前我用過lancome美白精華(舊版),都ok架..退到少少印:)

    係囉..shu黃色唇膏搽上咀會點呢??

    我就係試過用一支sample,
    覺得有d斑係淡色咗少少,
    所以先會買o架~~

    哈哈~~
    妳有冇換到?
    我諗緊搵晚去玩就試搽呀!
    XDXDXDXD

    C

  3. 哇..好勁呀!!! 有咁多sample慢慢用啦~

    lancome美白真係得呀??

    嘻嘻~~

    我當支精華素係重點去斑咁用,
    就真係幾得o架.

    C

  4. 個四色唇膏我上個sat先拎左咋..不過未開黎用:)

    我都仲未下決心試呀.
    😛

    C

  5. 哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!哇!真係哇哇聲呀!

    妳… …
    無病吓話?
    傻~~

    C

發表迴響

