蝦米蝦哈哈

一家人吃過糕點後...

花門媽領導花門哥花門嫂一行數人, 趕著到花門大伯家串門子, 臨行前向花門大妹交帶說要做晚飯就走了.

我隨後走進廚房, 見花門大妹一籌莫展, 因為她不肯定存放着的食物當中, 甚麼可以拿來今晚做菜, 甚麼要留作明天開年祭祀用...

於是, 廚房內的兩人, 唯有仔細地研究每一樣食材, 終於決定多煮菜類少煮肉, 那就不怕花門媽明天「拜神不見雞」了.

菜色雖然少, 不過我們以份量補救, 所以應該足以填飽屋內的十數人.

其中一樣要煮的菜是:「大白菜炒臘腸蝦米」, 怎料我們翻箱倒篋, 都竟然找不到蝦米!

正想要放棄, 改為「大白菜炒臘腸」時, 花門媽剛好回來了...

花門: 媽~~ 屋企無哂蝦米喇咩?
花門媽: 蝦米? 有呀有呀~~~

花門媽看起來很興奮的樣子, 從客廳的櫃子, 拿出了一大包的東西.  

38.jpg

嘩呀~~~ 

花門媽: (興奮) 係大姨自己曬o架! 仲好過食蝦米啦~~
花門: ... (心想, 花門大姨真的很厲害呀!)

37.jpg

飯後報告:

蝦乾鮮味十足有嚼勁, 一個字, 讚!

連平時不愛吃蝦米的花門男友, 都吃了好多呢~~

Posted on 07/02/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 都真係好大隻喎~
    以前呢我都好鐘意食0架~
    不過唔知心理作用定係點~
    宜家次次食完塊面仔都會有D痕既???

    妳對海鮮敏感?
    定係買咗d有好多添加物果d呀?

    C

  2. 咁大隻?? 係咪就咁食呀?

    真係大隻果d蝦黎o架~~
    我估原隻應該好似酒樓上枱果d灼蝦咁大隻啦…

    我就真係就咁煮黎食囉,
    d蝦頭都好有肉好好味o架,
    連d殼我都食到呀!

    C

  3. 都真係好大隻!唔蝦米喎!

    所以我咪覺得花門媽玩我囉…
    我問佢要蝦米,
    佢就俾蝦乾我…
    嘻嘻~~

    C

  4. 咁大隻要曬幾耐呀??

    真係唔知呀.
    其實我無咩機會見到花門大姨o架,
    我都唔知幾想可以去佢個神秘魚塘果園度學嘢呀!!!!

    C

  5. 我都唔知呀~
    有時我覺得都唔知係唔係自己心理作用呀~

    不過講真食完海鮮真係塊面你有D唔聽話0架~
    不過我又真係好難介口~HEHE

    以前呢,
    花門男友一食蝦都會出紅點,
    不過自從識咗我之後,
    被迫食多好多海鮮,
    而家反而無咩嘢喎.

    不過人人唔同嘅,
    妳都係久唔久食少少好喇.

    C

發表迴響

