糟糕了

一覺醒來, 就趕緊檢查蘿蔔糕的狀況...

哇呀! 為什麼還是軟軟的呀?

材料太多嗎? 粉下得不夠嗎? 還是...??? 

幸好有一部份凝固得不錯, 跟男友商議過後, 他勸我把軟軟的蘿蔔糕給他家, 比較像樣的就留給花門家好了. 

因為, 他知道, 只消我一失足, 即會頓成千古恨, 花門家上上下下是絕對不會放過我的...

過年嘛~~ 還是不要留陰影比較好...

嘻嘻~~

先到男友家拜年去, 伯母精神多了, 那... 應該可以讓她嚐一嚐我的蘿蔔糕吧?!

評語是: 不錯~~ 好吃~~

我當然知道伯母想讓我好過而已, 跟她以前作的相比, 我的手藝實在差太多了!

向伯母討教煮糕的心得, 兩個人越說越興起, 男友坐在一旁竊笑, 好了好了, 知道啦~~ 我會盡力得道, 早日收成正果的了.

之後, 輪到男友到花門家拜年, 甫進門, 就看到他們剛好煎了年糕和蘿蔔糕來吃, 那些糕點是花門嫂帶過來的, 既然我回來了, 就怎能放過他們呢? 一於就再來一盆我的啦!

我等b哥吃了一口蘿蔔糕, 就問他好不好吃...

b哥嘴巴塞得滿滿, 說不出話, 只能連連點頭.

花門: 係咪好食過你d湯圓呢?

(記不記得, 花門家團年飯後甜品呢?)

b哥反應很快, 立刻別個頭哼了一聲, 就跑開了.

哈哈哈~~~~ 

Posted on 07/02/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 哈哈哈~
    b哥真係好攪笑呀~

    喂~我羅白糕麻麻~
    你整x頭糕得唔得呀~^_^

    我都無留意b哥後尾仲有冇再食,
    不過b妹果陣瞓咗覺,
    到我氹到佢出黎食嘢果時,
    d糕點已經清哂lu…

    喂~~~
    係咪o架?
    我都係鍾意芋頭糕多d o架!!!
    不過好似話難整過蘿蔔糕,
    兼且無咁多人識欣賞.
    哼!

    C

  2. 係呀~我係一個芋頭怪~
    有時呢媽咪整芋頭臘鴨煲~我都會食好多0架~
    你學整啦~HEHE

    我唔知係唔係難D喎~
    我見媽咪都係一樣咁整呀~
    不過你講得0岩~人人都係鐘意食羅白糕多D呀~

    今年呢我買0左一底好彩既芋頭糕食~
    喂~都唔錯喎~

    係多工序d o架,
    要先蒸熟d芋頭,
    然後一d要切粒/切條,
    另一d要壓成蓉,
    咁先至用得.
    但係整蘿蔔糕就就咁刨哂d蘿蔔就得啦嘛~~

    係?
    有機會去飲茶就試吓先~~

    C

  3. 我都鍾意食芋頭糕多d. 你整左比我同黃小淇食咪得囉.

    呵呵呵~~~

    真係唔知點解芋頭糕會無咁多人買呢???

    哈哈哈~~
    我唔會俾機會妳哋笑我嘅……
    😛

    C

  4. 你又知我地會笑你? 好可能係要請教你喎.

    一定笑啦!
    我都唔識整呢d嘢嘅…

    C

  5. 媽咪整羅白糕呢~
    佢會將一半刨0左去~
    另外一半就張佢整成線呀~
    媽咪話咁樣會有D咬下咁喎~

    原來芋頭都係要咁麻煩0架~

    整成線???
    切條咋係嘛?

    哈哈~~
    妳食芋頭糕食唔出有一粒粒芋頭嘅咩?
    咪就係要有咬口囉~~

    C

發表迴響

