歲晚未收爐

除夕, 正正式式開始翻天覆地一鼓作氣的大掃除工序.

除了處理一般平常無論如何也不會動手去清理的地方的工作以外, 今年, 我還決定要煮蘿蔔糕! 

對我來說, 這絕對是一件大項目, 因為我手拿着食譜, 只作過一次小實驗, 就厚着臉皮要跟家人﹑以及男友家人分享~~ 

(不得不提, 花門男友的媽媽是煮蘿蔔糕的高手啊!)

原本, 我的計劃是很完美的: 

上午開始整理廚房, 午餐後開始煮蘿蔔糕, 蒸煮時就可以清潔其他地方, 晚上就到男友哥嫂的家吃團年飯, 飯後就去一套買新掃帚~~

♦   ♦   ♦

結果:

上午的工作很順利~~

午餐後, 趁樓下菜檔尚未收爐, 我先去買更多的蘿蔔回來, 肥美的早就被賣光了, 幸好還可以買到不太差的.

回到家, 開始洗洗切切刨刨, 今天的天氣又濕又冷, 我的動作真的慢了很多, 當我終於煮好粉漿時, 就已經是時候出門去吃飯了, 既不能清理其他地方, 廚房內一盆盆的粉漿亦只好就這樣放着...

管不得了! 洗把臉就出門去~~

趕過去男友家, 到達後就見到男友媽媽很累的樣子, 我和男友放心不下, 決定留下來照顧伯母, 不去他哥嫂家了.

一直待伯母吃過東西, 安頓好一切, 男友才放心和我出去吃晚飯.

其實我們一早就餓得饑腸漉漉了, 一心只想隨便找個地方就吃, 可是, 想不到大除夕晚飯時間, 連小吃店都擠滿人!

找了好久, 終於讓我們在自助食堂找到了位子, 吃着半冷不熱的套餐, 不禁嘆淒涼~~

填滿肚子以後, 就要去買新掃帚, 要買的時候就偏不容易找得到, 我們還要替男友媽媽再買點東西呢, 所以又逛了好久.

終於可以回家了!

真的累得半死...

可是, 我還得收拾殘局, 把一盆又一盆的粉漿蒸熟, 待涼, 再放進冰箱啊!! 

累死咧~~~ 

Posted on 06/02/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 咁,好唔好食?我最愛蘿蔔榚,e舊比我吖,唔該。

    Errrrrrr…….
    哈哈哈~~~

    喂~~
    點呀妳?
    壽包又最愛榴槤又最愛連蘿蔔糕都係最愛…
    E~~
    E 咗喇,
    唔駛唔該.
    :mrgreen:

    C

  2. 勁喎~
    都話你係高手0黎0架啦~
    中又得,西又得~

    真係辛苦晒呀~

    今時今日至學整蘿蔔糕,
    有幾勁???

    不過,
    果晚之後,
    我個人真係散哂呀,
    成個2月都仲未回到氣…

    C

  3. 0華~咩呀~我無都唔識麻~
    你識緊係話你勁呀~衰衰~

    唔怪得2月份你都係隱形0左啦~HEHEH

    妳…
    算吧啦…
    哈哈哈~~~~~~~

    係呀,
    3月要復出喇.

    C

  4. 喂!點解仲未收到嘅,你有冇e錯?
    同埋,「我的最愛」有很多嘛!

    妳吩咐我E俾妳之嘛…
    都無話要俾到妳食…
    XDXDXDXDXD

    嘩~~
    咁妳仲有幾多最愛我仲未知o架?

    C

發表迴響

