B哥甜品

b哥跟爸爸回家過節途中, 被迫地要和姑姐通電話...

b 哥: 花門姑姐, 我一陣返到去, 會整湯圓o架!
花門: 吓???? 你整湯圓? 食唔食得o架?
b 哥: ... ...
花門: 食唔食得o架? 喂?? 喂?? 
b 哥: ... ...
花門: 去咗邊呀? 即係好唔好味嘅呢?
b 哥: 梗係好味啦! 妳都傻o架...
花門: 啊~~ 好味嘅~~ 咁即係食唔食得o架?
b 哥: ... 唔同妳講喇!

(哈哈哈~~~)

ö    ö    ö    ö

花門大妹領導2隻小鬼搓呀搓, 還是花門媽聰明, 坐在一旁替自己搓一盤既健康又正常的芝麻湯圓, 因為, 那3個大小鬼, 將甚麼花生醬呀﹑巧克力醬呀, 甚至捏碎了的M&M都搓進去了, 哇呀~~~~~~~

我在b哥面前為那幾盤奇醜無比的粉團拍照存檔, 還告訴他: 「今晚如果我哋有人食完要入醫院, 我就會攞呢張相俾差人叔叔睇. 哈哈~~」.

ö    ö    ö    ö

食過團年飯, 我跟花門姊, 還有花門大妹, 3個姊妹2個鍋, 7手8腳地煮湯圓, 既要重新搓圓已經蹋了下來的怪粉團, 還要預備: 

1) 無薑的b哥b妹篇 
2) 有薑但少甜的兩老篇 和 
3) 有薑又多甜免得無人問津的一屋兄妹篇!

結果, 到了最後, 為了趕快交差, b哥b妹篇改為無色無味版, 兩老篇又改為以即食芝麻糊作湯底...

幾經波折, 花門家賀團年湯圓(b哥當攪手版)終於5花8門地出場了, 花門大妹還再三下令全人類無一倖免!

可是嘛~~

b哥吃了第一顆湯圓, 還振振有詞說好味道時, 偷偷瞄到有一顆湯圓掰開了, 流出不曉得是花生醬還是巧克力, 就藉詞: 「d湯圓流血呀~~」 然後就溜走了...

而b妹呢, 捧着一碗白水湯圓, 竟然吃完一顆又一顆, 還說又甜又好味!!! (全家汗顏!!!)

擔心我嗎?

我呀...

哈~~

覺得還好啦~~

因為我吃即食芝麻糊而已.

哈哈哈~~~~~~

Posted on 03/02/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哈哈~真係好可愛~~

    我地都懶呀~
    媽咪宜家都係買整好果d
    佢話唔洗煩喎~
    不過有時自己整又真係幾好玩既~hehe

    我哋幾兄妹細個果陣,
    花門爸花門媽唔喺屋企,
    我哋都試過自己整過幾次湯圓o架,
    大嘅搓好粉,
    等埋我哋d細嘅就齊齊搓湯圓,
    雖然主要係用片糖碎做"涵",
    但有時都會有花生碎o架!
    d湯圓粒粒都又圓又飽滿,
    食完好滿足o架~~
    🙂

    C

  2. 你就好啦~
    我記得細個我整果時~
    好似得我同媽咪整架麻~
    我d呀哥~等食0架咋~叫佢地整…..好難啦~哈哈哈~

    不過我呢都好鐘意食湯丸
    不過我好怪0架~麻麻地芝麻~
    都係鐘意食紅豆同花生多d~

    有媽媽嘅細路,
    多數都係等食o架啦~~~

    我都好鍾意食湯圓o架,
    仲試過俾人笑tim,
    激死!

    C

  3. 我地….好似無整到….

    花門家不嬲都無呢d嘢o架…

    只係b哥啱啱喺學校玩過,
    於是又話要整俾我哋食之嘛.

    C

  4. 我細既時候都有整湯圓架…不過唔多囉..
    反而最多係包"餃子"呀,haha~

    唔通妳哋係北方人?
    我以前有個同事係北京人,
    成日都包餃子做正餐,
    有一次仲請哂我哋去佢屋企食餃子宴,
    我都而家都仲記得好好味呀!

    C

發表迴響

