魚丁丁

寒冷的晚上, 很想很想吃得飽足一點.   

時近年尾, 也不妨不妨吃得豪爽一點.  

走進了平常總是過門不入的魚一丁, 把餐牌翻了好幾翻, 終於決定點「辣味鱈魚煱」﹑「吞拿魚飯」﹑「芝士海鮮卷」和「葡萄梅酒」.

其中「辣味鱈魚煱」是二月份廚師推介, 由於準備的時間比較長, 而且又要待上桌後才開始煮, 所以也只能挨到最後才品嚐.

我跟男友先分享「吞拿魚飯」, 可惜飯不是壽司飯, 所以沒有味道, 冷而無味的米飯, 吃着叫人難過...

然後, 因為等那個煱等得太久了, 忍不住肚子餓, 於是又點了一客「芝士海鮮卷」, 可是這個卷才剛上桌, 那個煱卻可以開動了!

哈哈~~

我們當然選擇先把那個煱幹掉啦~~ (對不起喇... 芝士卷...)

熱呼呼的煱內, 有六片鱈魚柳, 另外還有韓國辣泡菜﹑滑溜溜的豆腐﹑一撮金菇和本菇, 加上很多的大白菜(煮到最後, 還可以當辣泡菜來吃啊~~), 也很豐富嘛~~

那個湯味道也不錯呢! 除了有辣泡菜的味道以外, 還有濃濃的蕃茄味, 我們都喝了很多, 如果當時有米線或烏冬麵的話, 我想, 這個湯必定會被我吃個光光!

而那個「芝士海鮮卷」... 真的被我遺忘了! 要不是男友已經吃不下, 我一定會全讓給他吃的, 不是因為它味道不好, 只是, 那個煱實在太吸引我們了.

回說那杯「葡萄梅酒」, 比我想像中更好喝~~ 

雖然我本來就愛喝梅酒, 可是混合其他飲料嘛... 不過相比其他口味: 青檸﹑清酒和燒酒(我亂說的, 因為是日文, 我根本不懂得是燒什麼...), 選葡萄好像還是比較保險一些.(雖然, 我又怕葡萄會很甜...)

吃飽了~~

真的是很滿足啊~~

Posted on 02/02/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 係我google reader嘅問題,定係問題呢?點解你2/2post,個reader今日先通知我嘅?
    另外呢!你又叫魚一丁做魚丁丁ga?我都係咁叫ga,咁啱嘅!

    哈哈~~
    鎮定d…
    唔係有問題,
    google reader update得好快o架!
    我的而且確係「今日」先出post,
    不過我date back番2月2號之嘛~~

    我呢…
    只係隨口蹹o架咋,
    妳係果度嘅常客麼?

    C

  2. 都算喇,有一段日子,差不多每星期天也在那裡吃午飯!

    嘩~~~
    好豪呀~~~
    不過咪食到怕囉?!

    C

  3. 咦, 咁講好似都幾好味喎….等我又去下先. 嘻嘻.

    好耐無過黎探你, 你去左邊呀? 咁耐先update 既? 無事嘛??

    記得訂位先喎,
    咁就唔駛坐喺出面呆等.

    我無去邊呀~~
    近排都有出post呀,
    不過係寫番前排d嘢之嘛.

    C

  4. 但係個煱會唔會好辣架??

    妳食唔食到韓國泡菜吖?
    其實個湯底主要都係泡菜煮嘅,
    不過就蕃茄味好重,
    所以都唔係刺激果種辣,
    應該都易入口.

    不過,
    呢個係2月推介呢~~
    唔知妳趕唔趕得切去試喎?

    C

發表迴響

