冷~~ 得我騰~~ 騰~ 呀震囉~~

真係凍~~ 到~ 呢~ 入~~ 呀~ 心~~~ 呀~~~ 呀呀呀....

心~~ 呀憂~~

我仲發緊~ 冷~~

真係... 

Posted on 31/01/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 哈哈~我又開0左個blog仔名係"冷"呀
    我地真係心靈相通架jet~heheh

    哈哈~~~
    我以為淨係得我凍到傻咗啫…
    原來妳都…
    嘿~~~ 啾~~~

    C

  2. 加埋我啦..我凍到病左呀! 不過好番好多lu~
    大家都要著多件衫呀!!!

    做咩咁渣「豆」呀???

    我就真係凍到傻咗喇…
    救命呀~~
    可唔可以係咁擬暖番兩日先凍過呀!!!
    😦

    C

  3. 鼠年快樂呀!

    U2 U2
    大家都快快樂樂過日子~~~

    C

  4. 今年真係凍左好多呀…同上年農曆新年既天氣差好遠呀…

    哈哈~~
    上年我個人喺泰國,
    真係好熱o架!

    C

  5. 喂~喂~
    遲來的祝福~

    新年快樂~hehe

    嘻嘻~~
    祝福又點會遲呢?

    大家都快快樂樂啦~~
    XOXOXOXO

    C

發表迴響

