老吾老

這陣子突如其來的寒流, 冷得我這個「冬眠科動物」都被迫甦醒過來了...

氣溫低, 再加上幾近百份百的濕度, 身處新界地區的荒山野嶺, 絕對不是開玩笑!

人坐在家中, 也冷得發抖, 起來走動暖身, 喝熱飲吃火鍋都只能救急一時, 過後還是冷呀冷啊~~ 好不淒涼!

然後, 覺得自己真的很作賤, 於是就多穿一件厚衣服, 羊毛襪子圍巾總動員, 終於都真正暖和了.

這樣的日子, 花門男友的媽媽:

暖風機壞了幾天哪...
不用買新的啦~~ 不用也可以啊~~
(可是, 明明平日即使在下午洗澡, 也必定開暖風機啊?!)

為什麼沒有鋪電暖毯...
不用喇~~ 夠暖的啦~~
(可是, 床邊當風的窗子, 是長期盡開的啊?!)

把暖爐拿出來用吧...
不要啦~~ 我都不冷~~
(連我自己晚上睡覺開暖爐, 都會冷啊?!)

說回花門兩老:

為什麼不穿保暖襪子...
跼住雙腳很辛苦呀~~ 躺在床上就不用穿襪子啦~~
(買回來的都是透氣的雪山用襪子呀! 而且總不成一天到晚都躺在床吧?!)

花門嫂送的手套呢? 找出來了又為什麼不用?
呀... 不用啦~~ 手不冷嘛~~
(摸一摸他的手... 嘩~~ 比我的還要冰!)

好了好了, 就知道老一輩省吃儉用, 不想多用電多花錢, 可是... 也得先保重身體嘛!

天氣冷, 頭部足部的保暖是最重要, 簡簡單單戴頂帽子穿雙襪子就行, 為什麼連這樣都不肯?

捱到冷壞了, 各樣指數都亂颷時怎麼辦? 

沒病就冷得辛苦, 病倒了就更痛苦, 何苦來哉?

好好保養自己, 好不好?

乖~~~ 啦~~~ ~~~~

 

Posted on 27/01/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 哈哈~我都係咁話~
    叫媽咪穿多件衫,第一個答案一定會話 : 唔凍呀!!~
    哈哈~
    老人家就係咁~好似我地重長氣過佢地咁~

    不過lee輪真係好凍,真係要小心身子~
    我都唔想病呀~~~

    我哋細個時就俾佢哋追住要加衣,
    而家我哋大個咗就追番轉頭,
    但係佢哋又唔係小朋友咁易任人擺佈…

    我只係唔明,
    覺得凍就想辦法取暖,
    唔係本能黎o架咩?

    C

  2. 係啦..尤其是老人家呀,真係要好好保重身体呀!
    病左就好麻煩架啦..

    唉…
    而家就係煩佢哋唔好好保養自己呀,
    成日以為一味拒絕仔女就即係無麻煩到d仔女,
    但就總唔諗吓,
    呢樣唔要果樣又唔出聲,
    到有大穫嘢果陣,
    咪兩邊一齊受…

    講真,
    佢哋有兒女福享,
    點解唔好好接受呢?

    C

  3. 其實佢地怕我地擔心唶……

    唔聽人講又唔愛錫自己,
    點可能唔擔心???

    C

發表迴響

