無緣

上個月, 花門大妹告訴我, 她將會得到兩張李克勤的演唱會門劵, 因為當時她還未想到找誰作伴, 於是我就毛遂自薦, 而且成功了.

上星期, 花門大妹告訴我, 原來那兩張門劵, 日期是2月14日, 因為當時我還未有弄清楚狀況, 而花門大妹又沒有甚麼異議, 於是, 我還是當然地成為她的伴兒.

花門: 會唔會呀? 咁好死? 最賣錢最搶手嘅飛都送俾妳?
大妹: 唔知喎~~ 真係咁講o架, 講明係2月14 o架! 
花門: 哈哈~~ 果日我哋咪會俾人以為我哋...
大妹: 哈哈~~ 駛唔駛我俾埋張飛妳, 等妳同男友去睇吖?
花門: 妳唔想去咩? 我唔同得妳去o架咩?
大妹: 唓~~ 我點知妳呀...

(嘩~~ 是妹妹又是情人啊~~ 真的好甜蜜喲~~ 

不過, 當我回心想想, 我真的是不識相啊! 應該讓她跟某人去才對...

正當我打算對她說的時候...

今天晚上, 花門大妹告訴我, 原來那兩張門劵, 日期不再是2月14日, 而是2月8日(年初二), 因為送贈單位改變主意, 於是, 我就連解釋的話都不用說, 讓她自己快快找伴兒去了.

哭~~~~~~~~~~

Posted on 24/01/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哈哈~2月8號唔好咩~哈哈~係我大日子呀~咁你最後都係唔去呀??

    哈哈哈~~~
    我咪約咗妳囉~~

    我唔去喇,
    新年流流,
    一係就留喺屋企捕蛋,
    一係就出去周圍玩,
    年初二仲放煙花喎!
    出街又無啖好食…
    仲去聽演唱會咪盞辛苦自己?!
    NO NO喇…

    C

  2. 我本來都諗住初二睇呀! 最後都係買左初三~

    14/2.. 唔好攪啦..返屋企煮飯算lu~

    年初二去尖咀…
    諗吓都覺得痛苦呀…

    哈哈~~
    同花門大妹過2人世界我又唔怕呀~~

    C

  3. 初二去唔好咩?

    不過你講都岩既, 新年我都唔想出街, 拜年除外.

    年初二去尖咀就唔係幾好囉…

    哈哈~~
    以前我會想出街o架!
    不過而家一出門口,
    就起碼見到4~5位保安,
    平日嗌吓早晨打聲招呼都無咩嘅,
    但係過年逢見到人都講恭喜,
    我就…想…
    都係避年好!
    😛

    C

  4. 哈哈~初2出TST又真係幾痛苦既~

    不過你都好想睇0架喎~會唔會有D失望仔呀~~???

    咪係~~
    妳果日都係去第二度慶祝生日啦~~

    哈哈~~
    其實我唔係好想好想睇o架…
    因為我唔多識欣賞佢近年嘅歌,
    我想保留「情情塔塔」果場作為美好回憶呀!
    不過,
    果時話有免費飛,
    咁又唔同嘛…
    XDXDXDXDXDXD

    C

發表迴響

