8 + 11

8 + 11, 猜得到是什麼嗎?

兩個月前, A誕下了她第一個小寶貝, 重8磅11安士, A竟然還可以自然分娩哩! 嘩噻!

今天去探訪小寶寶, 我們決定買奶粉作賀禮, 豈料在我們約定集合的地方, 差點就連最後一罐奶粉也買不到, 原來除了物價飛漲之外, 供應亦十分緊張...

到了A的家附近, 我們一邊努力找屋苑大門位置, 一邊嘗試電聯A, 可是她的電話一直不能接通. 

這時候, 我看到遠處有人拖着一頭很漂亮的狗狗, 好像正在掏入閘咭, 於是我就拉着她們趕緊跑過去, 期間, 這個人也一直往我們這邊看.

我們向這個人道謝, 然後就看到大門邊貼了一張字條, 剛好是指示如何到A住的那一幢樓.

花門: 唏~~ 去x座呀! 真係啱哂喇...
(可是, 這時S卻呆站着, 而那男人亦沒有走開的意思.)

S  : 你...
男人: ... ...
S  : 你... 係唔係... A嘅...
男人: 老公囉!

哈哈哈~~ 不是嘛? 好巧啊~~ 

S竟然能認得出A的丈夫, 我和N都很佩服啊, 畢竟我們只是跟他見過一面而已!

可以見到小寶寶了~~

哈~~ 真的很巨型呢, 而且很乖啊~~ 我們坐了很久, 都未有哭鬧過, 還一直在看我們.

小寶寶, 祝妳健康活潑, 幸福成長啊!

後記:

很多時候, 都會聽說有些人因為要生孩子了, 就連忙把自己的寵物送出去.

當然, 理由有很多...

這次, 慶幸看見狗狗跟小寶寶和諧共處, 也慶幸認識到尊重小動物的朋友.

Posted on 19/01/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 8磅11?真的巨形。但,我媽說我出生時是九磅多!

    難得嘅係,
    我朋友懷孕時都無咩點肥到!

    嘩~~~
    伯母果時係咪要開刀o架?

    C

  2. 嘿嘿, 仲未破到我教友紀錄, 佢個女出世9 磅3!!!!!

    搵人挑戰下!

    我哋訝異+佩服,
    因為朋友係分娩呀,
    唔係要開刀生…
    佢醫生話如果過9磅,
    就要開刀o架喇…

    哈哈~~
    妳黎啦~~

    C

  3. 0華~9磅3…………好似又真係難破D咁喎~

    最緊要都係健健康康,
    無論媽媽同寶寶都係…
    啱唔啱?

    C

  4. 其實bb同小動作係可以共存的
    問題係點樣去好好作出安排咁就無問題啦!

    「小動作」?
    XDXDXDXDDDD

    朋友隻狗狗好聽話,
    只係對客人就非常熱情啦~~
    佢哋都無特別隔開狗狗同BB,
    不過就有部空氣清新機,
    等BB唔駛吸入太多毛毛囉.

    C

  5. 挑戰?? 我會架….等下啦.
    嘿嘿

    母子平安為上啦~~

    C

  6. 咁又係~咩都係假~
    健健康康最緊要呀~

    無論係早產輕量級又好,
    足月大件頭又好,
    大個咗都係咁高咁大.

    BB嘛~~
    點都可愛o架啦~~
    😳

    C

發表迴響

