S帶我穿過好幾路口, 終於來到了「譚仔雲南米線」, 準備吃我們遲了很多的午餐. (我們見面時都已經兩點多喇~~)

想不到星期六午後的工業區, 人流依然旺盛, 好不容易才找到二人位.

花門: 有咩好介紹先?
S   : 墨魚丸啦~~ 豬潤啦~~
花門: (看餐牌) 嘩~~ 乜有咁多種辣o架? 係咪真係辣嘅先?
S   : 妳食唔食得辣o架?
花門: 食得~~ 
S   : 唔... 我都好食得辣, 不過呢度嘅小辣真係好辣o架, 我諗妳都係叫4小辣啦.
花門: 啊... 好啦, 我就要豬潤4小辣啦, 唔辣唯妳事問o架!
S   : ... ...

終於搵到姐姐來寫單.

花門: 唔該, 我要豬潤4小辣走韮菜吖~~
姐姐: 哎呀~~ 豬潤啱啱無哂喇~~
花門: 吓? 咁呀... 咁... 改要雞肉啦...
S   : 唔該, 我要墨魚丸, 3小辣...
花門: 喂! 攪鬼呀妳?! 氹我叫4小辣, 自己就要3小辣? 唔制, 我又要3小辣!
S   : 哈哈~~ 
姐姐: (笑~~)

麵來了~~
我還跟S交換了一些配料來吃.

總評是:
雞肉 - 橫切薄片, 口感反而有點像瘦肉.
墨魚丸 - 雖然有墨魚粒, 但我嫌它還是加了太多粉, 比起我平日去凍肉店買的還差了一點.
米線 - 很大的份量, 吃得很滿足.
麻辣湯底之3小辣 - 辣就不算辣, 幸而味道不錯, 至於麻嘛, 真的不及格了, 食光了也只得一丁點的麻.

下一次要試中辣!

Posted on 19/01/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 衰野做乜食咁辣? 你真係勁喎!!
    不過食咁多對皮膚唔好呀!! 聽話啦~ 唔好成日食呀!

    我唔係一味要辣o架,
    辣得黎都要有味道先至啱我!

    果碗3小辣真係唔辣嘛,
    我平時食潮州粉落幾滴辣椒油都係咁上下,
    咁佢講到好似真係好辣咁,
    咪有d失望囉…

    哈哈~~
    食辣可以去濕呀!
    我有朋友食超勁辣,
    d皮膚仲白白滑滑tim呀~~
    😛

    C

  2. 哈哈哈~
    你今次唔洗預我啦~
    我係10小辣都食唔到呀~

    係0架~有D人點食都唔會出粒粒~
    真係羨慕死人啦~

    妳可以食清湯底嘅…
    嘻嘻~~

    喂~~
    妳呢幾日去咗邊呀?
    度度都唔見妳嘅?
    仲有呀,
    我黎緊可能會去食「譚魚頭」呀~~
    係咪旺角果間最好呀?

    C

  3. 我都算唔食得辣, 不過估唔到男友比我更水皮. 嘩哈哈.

    係啦, 如果我食得辣, 我都想試下皮膚係咪可以好d 呀….不過我個胃一定抗議!

    譚魚頭好味呀, 不過我去過 tst 咋. 呢期做 promotion 喎. 渣打咭 9 折, 之後仲送 coupon, 快d 去啦~~~~

    我男友原本都唔係好食得辣,
    不過經我調教之後,
    而家大有進步呀!

    妳個胃又真係曳d嘅,
    咁妳唔好放縱自己,
    要對自己個胃好d呀…

    哈哈~~
    未知成唔成事o架,
    今次我唔係攪手,
    只係負責搧風點火咋,
    聽kiki講好似旺角最好嘛.

    C

  4. 無呀~上個星期媽咪又入0左醫院,公司又要上大陸食飯~SO就無時間睇BLOG仔呀~宜家一切正常~HEHE

    係呀~旺角果間好味好多0架~如果你食我覺得去旺角果間好D~記得叫我至愛既蠔呀~好味好味~

    而家無事就好喇~~

    Yeah~~
    我無記錯噃~~
    我哋全女班去呀,
    唔知會唔會食蠔呢?
    我自己就唔多敢食呀…
    @.@

    C

  5. 原來你麻麻地呀~
    咁蠔仔餃呢~LEE個又係好好味0架~HEHE

    我呢…
    要去酒店先會食生蠔,
    熟食呢~~
    都係自己洗自己煮會安心d…
    出街食,
    真係一件起兩件止好喇,
    如果無人食開,
    自己就唔會order喇.

    或者,
    等同妳去先食啦.

    C

  6. 哈哈~咁我未好榮幸~
    你同我去食就會食~kisskiss~hhee

    唔好咁講…
    我都係知妳會「包底」啫…
    XDXDXDXDXD

    C

發表迴響

