心魔作怪

魔鬼1: 不如攞去拍賣咯... 實有錢賺喎~~

魔鬼2: 早知我都買啦~~ 咁咪可以要咗呢張囉...

魔鬼3: 呀~~ 話我收唔到咪得囉!

哈哈哈~~~~~~~

早前替花門大妹訂了兩張演唱會門票, 終於收到了.

34.jpg

門票設計很精美啊~~ 質料就像信用咭一樣.

為什麼那時我的只是電腦打印的紙張呀?!

最要命的是那個座號...

金發發發」!!!!

那麼好意頭, 新春期間一定能賣個好價錢吧?!

嘻嘻嘻~~

35.jpg

Posted on 17/01/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 喂~我個FD都去睇~佢去睇26號~HEEH"

    佢話要整牌仔去喎~哈哈~

    26號係咪即係補場睇果d呀?

    嘩~~
    整牌仔就真係super fans喎!
    花門大妹就唔得喇…
    佢去果晚要返工呀.

    C

  2. 我覺得個場好麻麻喎~
    不過你個靚number點止值400咁少呢~ hahaha~~

    其實我初初都有因為個戶外場而心思思想再去睇o架!
    不過而家知道一到10點就截電,
    到時真係唔知咩環境lu…

    哈哈~~
    係o架,
    我都覺得可以唔止呢個價o架,
    不過都無用啦,
    張飛俾番花門大妹喇.

    C

  3. 個 number 咁靚….好啦, 我幫你買左佢, 用 $388.8. 係咪好好意頭呢??

    嘩~~
    果然好價喎!

    可惜我幫妳唔到lu,
    張飛而家喺花門大妹手,
    都咪駛旨意攞得番呀!
    XDXDXDXDXD

    C

  4. 咁我又唔知呀~
    不過呢我見佢張飛學友個樣同花門大妹果張飛個樣唔同~
    唔知係唔係日日張飛都唔同樣0架呢??

    係呀,
    日日都唔同款o架,
    而且入場會喺張咭度打個窿,
    之後就可以做鎖匙咭之類咁嘅嘢,
    不過,
    花門大妹一定唔捨得咁做…
    XDXDXDXDXD

    C

發表迴響

