Let’s get pretty

約好了z一同報名參加美容網站的show, 我的入場資格早就確認了, 可是z卻遲遲都未有通知...

原以為只得自行參加, 想不到在最後關頭, z終於都收到了通知 (可能是後補也說不定~~), 無論如何, 可以一起去實在太好了!

而且, 還要多得z早了到場, 才發現已經有不少人預早排隊了(因為有限量禮品派發啊!), 接過她的電話後, 我就趕忙去買點食物, 再到會場與她會合.

入場時間比預定遲了很多, 還好我和z一直邊吃邊談, 時間倒容易打發過去. 

33.jpg

因為要展示手提電話短訊才能進場, 所以我預早就準備好, 可是輪到我的時候, 我竟然差點就在接待員的面前親手刪除這個短訊! 我和她都嚇了一跳呢~~ 幸好, 傻事最終都沒有發生.

😛

就跟大家分享名師指點的美容心得吧~~ (以我僅餘的記憶):

  • 塗蜜粉 - 如已使用遮瑕產品, 塗蜜粉就要用撲的手法, 以免掃蜜粉時會把剛剛的遮瑕產品也掃掉.
  • 小臉大法 - 要畫好眼線, 就像在一個房間, 擺了大型傢俱, 房間看起來就會變得小很多.
    (噢~~ 那就連嘴巴也要畫得大一點嘍?!)
  • 畫眉毛 - 先由眉峰畫至眼尾, 眉頭不用畫得太盡, 大概畫至眼頭前2mm的位置就夠.
    (不過, 我覺得都係因人而異啦.)
  • 眼線膏? 還是眼線筆? - 除非真的很懂得化妝, 否則就不要用眼線膏... 我自己就喜歡用眼線筆.
    (Well... 閣下不是名化妝師嘛?)
  • 下眼睫毛 - 如果下眼睫毛真的少得可憐, 那就索性不要塗睫毛膏好了, 免得強調了兩三根睫毛, 適得其反...
    (哈哈哈~~ 好像真的很滑稽啊!)
  • 貓眼妝 - 今季推介貓眼妝, 重點在眼線, 眼睛只要直望鏡子, 沿上眼線畫上稍粗的眼線, 眼尾部份不要上揚, 保持水平即可, 然後用極幼的眼線筆再稍稍加長眼尾, 就可以令眼睛更長更顯眼.
    (應該叫「野貓眼」才對, 花貓眼睛可是圓鼓鼓的啊~~)
  • 艷麗眼影 - 依照彩虹色譜使用眼影色, 即使是濃艷誇張的眼妝, 也不容易失手.
    (這個嘛... )
  • 抺胭脂 - 也可以用輕拍的方法, 用掃塗上.
  • 電熱髮棒 - 先用髮棒夾起頭髮順髮拖兩遍後才造型, 效果會明顯得多.

♥ 希望大家都漂漂亮亮~~ 

Posted on 13/01/2008, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 哈哈..花.. 多謝你的tips喎~

    見你有好多禮物呢~~ hehe~~

    全部都係大師心得,
    我只係轉述啫,
    唔駛客氣喎,
    即管攞去用啦~~

    heehee~~

    C

  2. 真係好多野呀~

    你真係好心機打晒出0黎~
    哈哈~我lee輪用學人用眼線膏添~hehe

    都係o架,
    不過我最想要嘅,
    其實都係Paul & Joe果set.

    好唔好用呀?
    易唔易畫先?

    C

  3. 真係好多野喎, 真開心~~~

    最開心就係個show都幾好玩~~
    🙂

    C

  4. 幾好用呀~
    我覺得係關個掃事~
    連我唔識用既人都寫得不過不失~真係唔錯呀~

    Paul & Joe果set有d咩0架~好好用0架??

    咁即係shiseido支掃好用?
    但係我盒mq胭脂支掃會甩毛喎…

    Paul & Joe果set係3-step黎,
    洗面同toner都有成2x ml,
    聽講佢d skincare唔差,
    不過就無幾何有得換sample,
    所以今次有機會試吓,
    就好開心囉~~

    C

  5. 我覺得今次個E/L掃得呀~
    MQ果個胭脂掃~哈哈~我都甩0架~哈哈~唔洗驚~HEHE

    哈哈~試0岩既你未又要破財~HEHE

    我果支…
    甩到見到都眼寃.

    真係啱用又唔怕買呀,
    去faces買有9折tim~~
    不過要買都會等自己d嘢用得7788先啦.
    heehee~~

    C

發表迴響

