海人筆記

《海人筆記》今日正式發售! «

31.jpg31.jpg31.jpg31.jpg

海人是誰?

曾經, 覺得海人像某某跟某某, 可是, 突然又會發現, 某些時候, 自己原來也會像海人一樣傻得不可言語.

怎麼會跟海人遇上?

偶然闖進了kikiwong的部落格, 就被這滑溜溜的大嘴巴吸引住了 — 彷彿就像是宇宙的黑洞(不過這個是「白」洞!), 噢~~ 實在有太多的可能性了.

喜歡海人甚麼?

喜歡海人的純, 喜歡海人的鈍, 羨慕海人有滾來滾去的本領, 妒忌海人總能遇上傳奇. (我可是正常人物過著平常生活呢~~)

如何捕捉海人? 

隨著維港日益縮窄, 千萬不要再到海裡找啊!

來這裡吧~~

http://kikiwong.wordpress.com/2008/01/10/%e8%bf%bd%e8%b9%a4%e3%80%8a%e6%b5%b7%e4%ba%ba%e7%ad%86%e8%a8%98%e3%80%8b%e4%b8%8b%e8%90%bdii/   

謝謝社長不嫌棄麻煩的花門C~~32.jpg

我終於擁有海人筆記了!

而且社長給我的簽名很可愛呢~~

:mrgreen:

◊   ◊   ◊   ◊

靜靜報告社長:

我懷疑新書書脊是有生命的! 

看筆記時要很用力跟它拚, 手會酸啊~~

(嘻嘻~~ 不忍心掰開筆記嘛...)

Posted on 13/01/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 哈哈~
    很多謝你喜歡海人
    海人看了你的誇獎
    高興得又再團團轉了~\(‘ D ‘)/

    海人真的很可愛嘛~~

    C

  2. 哈哈~
    你個名唔見得光咩~
    花門.c~hehe

    衰野~hehe

    哈哈哈~~
    我個名唔係唔見得光,
    而係唔係喺呢度見光之嘛!

    妳都睇吓個故事啦,
    好好睇o架~~

    C

  3. 我仲以為kikiwong講緊黃小琪..心諗佢邊樹有海人呀..

    哈哈..原來另有其人~~

    我都睇下佢個blog先..interesting 🙂

    小琪個「心」都好「海」量汪涵咁容納到好多「人」o架!
    XDXDXDXDXDXDXD

    係呀,
    個blog好interesting,
    個blog主仲好creative, 好感性好有行動力tim.

    Enjoy~~

    C

  4. 喂, 我係上嚟打個招呼架咋…

    Hi there~~

    知啦~~
    妳就飛啦嘛~~
    玩完返黎至慢慢傾啦.

    C

  5. 豆 : 咩呀咩呀~咩意思呀~哈哈~
    不過頭頭見lee個名我都諗0左一陣係唔係我自己~hehe

    好呀~等我都睇下先~thx花~

    妳駛唔駛次次都要諗係咪自己呀?
    我都唔無叫妳kiki+wong咕喎…
    XDXDXDXDXDXDXD

    睇啦睇啦~~
    睇完鍾意又share吓啦~~

    C

  6. 花,

    我都order左一海人筆記呀!
    多謝你的好介紹呢!
    聽日有得拎lu~hehee

    嘩~~
    成功sell到一本!
    Yeah!
    睇黎我哋嘅品味都幾夾喎…
    🙂

    p.s. kikiwong, 我會唔會有佣分o架? XDXDXDXDXDXD

    C

發表迴響

