N th 之 憾~事

好歹也與君共苦n年之久...

每年, 小的都會體恤大人辛勞之軀, 故大小事務一概包辦亦無甚怨言.

唯今適逢難遇之好年, 小的決定勒令大人獨力籌劃以回饋婢女n年守望之功, 實不為過吧? 

孰料, 本命如斯...

Leonidas巧克力, 味美無以上之, 可惜乃燥火之物, 暫碰不得也!

Jarlsberg乾乳酪, 早已引刀成薄片, 再切為小塊件, 故尚能淺嚐, 幸甚!

親手烹制愛心牛排, 得「庖廚」指引下, 味道連大人都讚不絕口, 小的自當慢慢細切品味, 還真不錯!

再加上甜甜的紅酒, 乎復何求?

唯歎, 只得半數味蕾享樂, 無緣觥籌交錯. 

嗚呼~~ 

敢問杯酒當歌, 人生幾何?

Ÿ   Ÿ   Ÿ   Ÿ

什麼? 

要我抱著你偷運回來的花拍個照??

你活得不耐煩啊???

誰要紀念我昨天下午開始萌芽的唇瘡啊?!?!?!?!?! 

Posted on 11/01/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 好一句「活得不耐煩啊」呀吓!

    咁事實上係「大忌」黎吖嘛…
    哈哈哈~~~
    (哎呀! 仲未大笑得住…)

    C

  2. 0華~老師~你又0黎呀~
    我個頭又云啦~哈哈

    咩呀?
    黎咩呀?
    有咩好暈呀?
    頂多咪中二程度,
    有幾暈先?
    😆

    C

  3. 咁你女子係小學程度麻~
    體諒下體諒下~
    哈哈~

    咪呃人啦…
    妳當9 年免費教育係咩呀?

    衰嘢…
    😛

    C

  4. 請問花門仲有無其他野萌芽呢???

    我一見到"萌芽"兩個字我就笑爆呀! hahahaha~~~

    仲笑???
    我到而家都仲未好得哂呀!!!

    我同妳嘅感情咪萌芽緊囉…
    😆

    C

  5. 咩萌芽 呀??? 仲未明呀.

    要用吓小小智慧…
    其實好容易就睇到o架喇~~

    C

  6. 花,

    我地的感情點止係萌芽呀!! 爆左啦~

    再來一次"哇..哈哈哈哈哈…" : P

    愛你的肥豆 /(^ o ^)\

    咦?
    爆咗喇咩?
    喂~~
    我好慢熱o架!
    唔可以發展得咁快咕喎…
    😳

    C

發表迴響

