N th

先來我最愛的Leonidas巧克力~~
吃了好幾年的品牌, 愛得不得了!

再來Jarlsberg乾乳酪~~
味道頗濃的乾乳酪, 配克力架來吃是很不錯, 可是我更愛單獨吃, 感受奶香四溢!

還有紅酒~~
花門男友特別找來甜甜的紅酒, 免得我喝兩口就醉... 
伴著乾乳酪, 喝了半杯, 還好.

加上鮮花一束~~
偷偷摸摸地買回來的, 還特地帶個大紙袋包起它偷運回來.
(送花送到家裡來就最好, 要我在外頭捧著花, 閣下的日子準不會好過.)
可是哪, 還是忘了我沒有花瓶...

最後還有愛心牛排啊~~
雖然還得要我陪同去選購, 還得我從旁指點下鍋.
可是, 總算是親手製作啊! 
感動~~

看哪!看哪!
還不錯吧!
可是在這看來很美滿的一天, 
偏偏就有一個無法彌補﹑天衣無縫的完美缺憾!

你猜得到嘛?

Posted on 06/01/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 11 則迴響.

  1. 生日?
    生日快樂哦~~~~~~~~

    No ar…
    妳唔記得我係
    https://famoon.wordpress.com/2007/06/07/%e7%8d%85%e5%ad%90%e7%b7%a3/#comment-244 喇咩?
    🙂

    C

  2. 是紀念日?好sweet呀!

    😳

    就係可惜有個缺憾囉…
    😦

    C

  3. 你唔好考我啦, 我唔知咩星座係幾時到幾時架.
    我淨係知我媽, 老豆, 男友, 細佬 既生日係咩星座架咋….調返轉問我係唔識架……

    =(

    我都無考妳星座…

    我想妳哋估吓發生咗d咩缺憾之嘛…

    C

  4. 死啦~我都唔識呀~
    個頭有d云~哈哈~

    點都好~好sweet喎~hehe

    有幾暈呀?
    HOCC咩星座?
    大少咩星座?
    劉華咩星座?
    妳唔會唔識分呱?
    XDXDXDXDXD

    HEEHEE~~
    但係…
    我無福消受…哂咁多喎!

    C

  5. 不如…你開估啦.

    懶鬼!
    唔睬妳~~
    😡

    C

  6. 咩jet~
    你講得0岩喎~
    佢地個個我都知喎~
    0華哈哈~

    不過呢點都分唔到白羊同山羊~……

    哈哈~點會呢~
    真係無福消受~唔信你啦~hehe

    我就會俾天秤vs水瓶/人馬vs天蝎… 攪到胡裡胡塗,
    有時又會攪亂哂d譯名(因為台灣有唔同譯法嘛~~),
    不過話時話,
    都係12星座同12生肖啫,
    點會咁難記o架?!
    XDXDXDXDXD

    喂~~
    真o架!!!!!

    C

  7. 獅子~做咩呢~哈哈~
    做陣野再諗~

    妳有劉華對到實,
    仲邊諗到嘢呀?
    😆

    C

  8. 唔好啦, 理我啦~~~~

    😛

    C

  9. 哈哈哈
    係呀~劉華在我身邊~呵呵呵~

    12生肖重衰~
    有D人好勁0架~排得晒出0黎0架~
    我~哈哈~未記得自己係咩0羅~HEHE

    水瓶女係我~SO一定唔會攪錯~HEHE

    喂~真0架~點解先????

    我屋企人多,
    所以12生肖我記得哂,
    不過都唔係好肯定係點排…

    水瓶? 係咪即係2月呀?

    哈哈哈~~~

    C

  10. 鼠牛虎兔龍蛇馬羊猴雞犬豬

    BRAVO!

    咪先咪先…
    係咪上網search嘅先?
    heehee~~~

    C

  11. 係呀~我係2月之女~哈哈~

    我今年初2生日呀~嗚嗚~

    呵呵~~
    到時食多兩件蘿蔔糕啦,
    高高興興呀~~

    C

發表迴響

