猶豫不決

只要想到了點子, 就會不惜一切代價, 一直往前衝呀衝的白羊, 縱然經歷過無數次跌碰, 心中仍燃燒著一團熱火, 隨時為下一個使命作好準備.

這白羊, 是我.
這... 曾經是我.

不知在何年何月, 我失掉了「打落門牙和血吞」的勇氣, 開始害怕會遍體鱗傷, 開始著緊心中剩餘的小火花, 免得再遇上一次錯失, 從此就一蹶不振, 成為無味的鹽巴.

那一次的失敗, 對我的打擊, 原來, 真的很沉重.
滿以為一早甩脫了擔子, 今天, 當面對死線逼近時, 心忽然隱隱作痛...

痛, 不是因為面臨抉擇;
痛, 是驚覺自己已經害怕面對抉擇!

Posted on 03/01/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 8 則迴響.

  1. 盡左力就已經問心無愧啦….

    可能就係因為盡過力,
    所以更加怕…

    C

  2. Fa,

    all the best.. add oil lei~~

    謝~~

    我可能仲需要一d時間,
    但當我重新上路時,
    一定會記得妳鼓勵.

    C

  3. 係0羅~只要問心無愧,就算係痛,都痛得值得呀~

    支持你啦~

    痛都值得????
    妳唔係咁對我吓話??????
    😛

    哈哈~~
    多謝妳鼓勵呀!

    C

  4. 哎呀,放鬆啲喇,支持你到底呀!

    TnT
    如果係由妳改我份卷就好咯~~
    (妳支持我到底嘛… 哈哈哈~~)

    C

  5. 唔係~有時我覺得,痛都要痛得有價值呀~

    哈哈~睇下我d傻氣,可唔可以令到你開心返啦~
    哈哈~傻人是福~hehe~不如學下我~0華哈哈~

    痛得有價值?!
    唉~~
    都唔知點諗先好…

    以前成隻蠻牛咁四圍衝,
    只識向前就咩都唔駛驚,
    不過就成日撞埋墻,
    而家變到會考慮好多好多嘢,
    唔郁就一定唔會撞板啦,
    不過…
    我又唔想自己咁廢.

    哈哈哈~~
    妳得o架!

    C

  6. 哈哈~我都會諗我係唔係好廢lee個問題0架喎~
    不過0向我既性格,諗諗下又唔記得0架啦~哈哈~

    不過做人就係咁~
    過到自己就算啦~
    人會開心d既~

    人人都有自己想得到嘅嘢,
    想要多唔一定係唔好,
    想要少d又唔一定係無鬼用,
    我只係唔想半途而廢;
    做咗開頭,
    就想結埋個尾…

    C

  7. 咁又係~
    開0左頭又真係要做埋個尾既~
    唔知你係唔係講緊讀書~

    我男友又係咁~見佢好辛苦~
    不過無可能欠一科走去放棄0架麻~
    所以我都會支持佢0架~
    你都係呀~加油加油~

    讀書係,
    其他事都係…

    佢爭最後一步,
    梗係唔好放棄啦!
    唔為自己都要為妳而奮鬥嘛~~
    :mrgreen:

    C

  8. 傻豬嚟ga,你咪send份卷過嚟囉!我一定改,不過登唔到分之嘛!

    哎吔…
    😳
    做咩叫人傻豬喎~~

    哈哈~~
    我讀完小學之後,
    都無聽過老師話要「登分」lu,
    好懷念呢個term呀!

    傻豬嚟ga,
    唔駛登分o架,
    妳講一句 “pass" 就得o架喇~~
    XDXDXDXDXD

    C

發表迴響

