3個咯咯雞

吃過快餐店外賣下午茶, b哥又執起「三國演義」埋頭苦讀, 桌上還剩餘半包炸薯條和幾件麥樂雞, 我一面清理現場, 一面請b哥講故事.

b 哥: 3個xxx...

花門: 吓? 3個咩話?

b 哥: 3個咯...咯x...

花門: 3個咯咯雞??? 咩黎o架?

b 哥: 唔係呀! 係 「3」「角」「角」「家」 呀!

(我挨過頭去, 哦~~ 原來正在講三國如何演變成「西晉」.)

花門: 係「3」「個」「國」「家」~~ 唔係「3」「角」「角」「家」呀, 你當個「國」字有兩個音咁讀啦, 「國~~」, 咁呀, 明唔明?

b 哥: 國~~

花門: 唔~~ 啱嘞, 繼續講啦.

b 哥: 3個國~~家... ... 咁魏角...

花門: 又「角」??? 佢哋個頭上面有角o架?

b 哥: 哈哈哈~~ 唔係呀, 魏~國~~

如是者, 錯完一次, 對一次, 然後又錯好幾次. 

終於, 花門媽按捺不住, 哈哈大笑曰: 

你學埋嫲嫲講鄉下話呀?  角﹑角﹑角!

😐

Posted on 01/01/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 哈哈哈~老師
    你又0向度教學生呀~HEHE

    咩事?
    唔啱就要糾正o架啦~~

    妳咁曳,
    罰妳企吖嗱?!

    :mrgreen:

    C

  2. 小朋友有賴音, 真係要早 d 教呀, 如果大個先改, 好難改架…..

    我細個都有賴音….哈哈.

    係「懶音」…

    咁妳係幾時先覺得自己發音唔正呢?
    又點樣去改?

    我好怕d人講: 好江/唔好遮住d江…,etc.
    😛

    C

  3. 我打錯唶…哈哈.

    其實我都唔知, 琴先生話我知, 我細個將 “屋企" 講左做 “郁企". 佢更正我好耐先改到囉..
    哈哈.

    哈哈~~
    我未聽過有人咁講喎~~
    妳最後改到咪好囉.

    今時今日,
    我同人字正腔圚咁講「m」,
    都仲有後生仔女問我: 係單「n」定雙「n」呀?
    😡
    真係想吐血呀…

    C

  4. 係呀, d 大陸人咪最分唔到 m 同 n 囉. 你下次同 d 後生仔女話, “你係咪想做大陸人丫?"

    佢地分唔到, 成日會問 “大m 定細 n 呀?". 我都唔明…點解 m 係大, n 係細囉.

    咁又唔關係邊度人嘅事嘅…

    如果一個人一間機構得過且過,
    講嘅聽嘅又無要求,
    個情況咪越黎越差囉…
    家陣連做電台,
    甚至到新聞報導員都可以口齒不清,
    都唔知怪得咩人lu.

    C

  5. 咁又係~宜家呢真係好多人有懶音~
    真係聽到頭云云呀~

    哈哈~~
    我連「睇」新聞都要睇字幕喇,
    真係唔「睇」都唔得!

    C

發表迴響

