傻更更

其實, 我一直都沒有送聖誕禮物的習慣.

試想想: 到底有誰會在自己父親生日的時候, 趕緊跑去買禮物, 不管送過給甚麼人也好, 偏偏就是自己父親沒有份?!

很奇怪吧...

遇到送聖誕禮物給我的朋友(我真的很謝謝他們), 我總會勸他們不要再送, 要送就送我一句誠心祝福好了~~

可是, 哪個最頑固的送禮者, 還是每年都為我準備禮物, 今年嘛~~ 他終於得到教訓了...

♦   ♦   ♦   ♦

那天晚上, 我見男友的背包漲鼓鼓的, 問他放了些什麼, 他就說是新買的模型.

吃過飯後, 男友離席一會, 我想起要替他整理信件, 於是就慣常地打開他的背包, 只見包包內真的塞得滿滿的, 拿起了面層的雜物, 見到一個包裝袋, 於是, 我就拿著這個袋子, 問男友是甚麼人給他的聖誕禮物(因為他真的不停收禮物啊!).

花門男友: (一剎那間轉化了幾種表情) 喂~~ 仲咩摷人哋個袋o架? 有冇攪錯呀?
花門:   咩呀? 我不嬲都係咁攞信攞報紙o架啦~~ 
花門男友: 今日邊會有信呀? 有報紙咩? 妳仲咩摷人哋個袋喎!
花門:   係喎... 你今日無去攞信咕喎, 點解我會唔記得咗嘅? 咁即係邊個俾你o架啫?
花門男友: 妳睇吓係咩黎...
花門:   ... ( 咦? 個袋同花紙都有字咕喎!) 邊個咁豪呀? (咦... 有d唔妥...) 你...買.俾..我.o架?
花門男友: (好怨恨嘅目光, 直穿我心坎) 人哋明明諗住聽晚先俾妳o架嘛! 妳而家就攞咗出黎, 有冇攪錯呀??? 做咩摷人哋個書包喎!!!

哈哈哈~~

我和男友一面爭持不下, 一面笑到停不了~~

話說回來,

花門男友明明有好幾個機會可以將禮物收起來, 卻都沒有去做, 你說他笨不笨?

可是哪, 我明明拿著禮物, 卻一直沒有想到是他送給我的, 到底... 是不是更可怕?

😆

30.jpg

Posted on 23/12/2007, in 私物獻世. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 我都笑左出黎, 哈哈.
    你地講到好好笑, “做咩摷人個書包喎!!!!"

    我同佢都笑咗好耐…

    真o架!
    果個真係佢書包黎o架!
    擺書o架!
    😛

    C

  2. 不過我男友唔識笑, 我笑完叫佢睇….佢睇完唔明喎, 攪到我要再解釋一次….

    @.@"

    咁佢聽完妳講解之後,
    係咪都無反應哩?
    :mrgreen:

    C

  3. 哈哈哈~
    咁花男友諗住比驚喜你你又咁~緊係有咁既反應啦~

    哈哈~不過你地真係好攪笑呀~EHEHEHEHHE

    花 : 新年快樂呀~KISSKISS~~

    哈哈~~
    我真係無諗過係俾我o架~~

    我都祝妳新一年快快樂樂呀!
    ^3^

    C

  4. 好sweet呀!你地……

    😳

    哈哈~~
    其實我哋唔甜o架!
    XDXDXDXDXD

    C

  5. 哈哈.. 好心你啦~ 人地要攪"十派"野呀! 係唔係好sweet先~ heheee….

    咁…
    我而家都有surprise俾佢喎…
    XDXDXDXDXDXD

    C

發表迴響

