忘我

b哥擁有楔而不捨的精神, 死纏爛打的耐力, 無窮無盡的點子, 更有功不成誓不還之豪氣...

所以, 只要b哥喜歡上了的, 無論是甚麼也好, 這個小朋友都會盡情投入﹑朝思暮想﹑義無反顧地愛呀~~ 愛呀~~

而且, 更會廣泛推荐, 務求令身邊每一個人都跟他一樣愛呀~~ 愛呀~~

於是, 花門家上上下下都無奈地跟b哥共同經歷過: 模型車﹑獅子﹑恐龍﹑捉迷藏﹑IQ題...的朝代, 每一朝, 都可歌可泣! 

最近, 朝代交替, 換上的, 竟然是劉﹑關﹑張

這些日子, 只消有人跟b哥談談話, 他總會扯到「三國」去, 小小的腦袋, 載有很多關於「三國」的疑問, 期望你這個現代人會懂得為他解謎, 然後, 他又會央求你講更多的故事給他聽, (這樣一來, 就會有更多的疑問了...) 不用說, 那一部「三國演義」的故事書, 當然是與他形影不離.

這晚, 花門家提早過冬至, 第一個回到家的花門二妹, 就被b哥捉個正着, 一直纏住碎碎唸...

後來, 又見他跟花門大妹講個不停, 於是, 我就拿着攝錄機, 拍下b哥講故事的片段, 雖然還得靠花門大妹從旁引導, 不過b哥可是講得有板有眼的哩.

「三國演義」熱朝過後, 不曉得又會有甚麼...

可是, b哥啊~~ 能投入熱誠於一些事情是好事, 你尋根問底的精神亦值得鼓勵, 但也得要學懂平衡啊!

希望你在一直吸收知識﹑培養興趣的同時, 不要忘了身邊尚有其他人和事, 都值得你花心思關注.

當然, 這可得靠那個一直在背後「推波助瀾」的花門哥保持克制了. 哈!

Posted on 15/12/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 咁勁??? 咁要b哥教吓我先至得喇, 我對歷史完全唔識…

    我都唔曉o架…

    花門大妹一講「邯鄲」,
    我仲: 吓!!!
    (因為我以為邯鄲係封神榜/夏商周嘅人物呀…)
    😳

    C

  2. 係囉係囉, 不如搵日叫 b 哥出黎講故事我地聽啦, 我同達一樣對歷史麻麻地…..

    妳又黎「推波助瀾」?

    唔知花門哥會唔會send番條片俾我呢?
    如果會,
    咪俾妳聽吓囉.
    HEEHEE~~~

    C

  3. 0華~咁勁既呀B哥~
    LEE D呢我一聽到就訓鬼著0架喎~HEHE

    哈哈哈~~
    我都係歷史盲黎o架,
    所以我一定要讀理科.

    不過呢,
    睇「雍正皇朝」我就好有興致睇喎!

    C

  4. 好, 咁你記得喎. 有片就放出黎喇. 嘻嘻

    隔咗咁耐都收唔到,
    花門哥應該就唔會發放o架喇…
    😦

    C

發表迴響

