龍舌生花

28.jpg

屋企盆 龍脷葉 有花開呢~~

Posted on 10/12/2007, in 花園項目. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 哈哈~喂~種比我啦~heheheheheheh

    咦?
    妳都識食o架?
    叻!

    我都係花門姊俾我種果陣,
    我先知有呢樣嘢咋…

    妳想我培植一盆俾妳?

    C

  2. 咩龍脷開花嘅咩?

    如果唔係真係有一朵花…
    我見到d紅色物體,
    一定會以為盆龍脷發霉/中毒/垂死/變種!!!!
    XDXDXDXD
    我真係咩都唔識o架~~

    C

  3. 哦…我的米仔蘭d霖唔見晒…

    特意來告訴你,《海人筆記》已步入印刷機,將於12月尾出爐。現在還有很多事情在跟進中,如宣傳、找書店、聯絡等,但我會一一通知你們最新動態的。有空來我的博客坐坐吧.***
    \(‘ D ‘)/~

    米仔蘭生命力好強o架,
    倒d隔夜洗米水(唔要沉澱物),
    好快又會有花開~~

    多謝你特意黎話我知啊~~
    heehee~~
    其實我之前都見你攪緊,
    都等緊本書出o架喇.
    唔知本書會係黑白定有彩色呢?
    我個人就鍾意黑白嘅海人故事,
    但我相信,
    如果你係用彩色印刷,
    以你嘅藝術觸覺,
    一定會帶來另一份海人感覺. ^^

    (to海人:
    到時要幫我簽個名啊!)

    C

  4. 唔洗~因為我見到我媽媽都有呀~HEHE
    我呀媽又係好鐘意LEE D野~
    我成日都話我家好似個花園咁~
    但係我地係住0向36樓0架喎~唉

    咁妳又叫我種俾妳???

    36樓好吖~~
    離太陽近d,
    吸收營養都多d啦!

    請伯母過兩招俾我都好喎…
    :mrgreen:

    C

  5. 龍舌我有聽過..不過都唔知原來佢係有花出喎~

    我都唔知o架,
    我成日以為有果實果d先會開花咋.

    C

  6. 講就咁講JET~叫你比~HEHEHEHHEHE

    唔好野佢~一講LEE D佢會雞X唔斷0架~~

    WAHAHAHA~~~
    妳個衰女包吖!

    一係妳教伯母上網,
    我同佢傾囉…
    XDXDXDXDXD

    C

發表迴響

