吁~~

辛苦~~

真係好辛苦~~

好辛苦先打得通個訂票熱線, 幫花門大妹訂咗張學友最最最最尾果場演唱會飛.

(佢又衰嘅, 上次扭扭擰擰mememomo, 攪到最後無得睇, 見佢咁可憐, 今次咪出盡力幫佢打電話囉...)

Posted on 10/12/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 哈哈哈~~你都要做呀LEE D野~辛苦晒呀~HEHE

    咪係…
    自己又無份聽.

    不過呢…
    花門大妹有免費克勤飛呀~~
    我應該有得去…
    :mrgreen:

    C

  2. 但係而家張學友唱歌唔好聽喎…

    啊?…

    我上次去聽,
    都仲覺得好有水準喎.

    C

  3. 但我覺得張學友唱歌好正架喎..尤其是唱Live^^

    花門.c,
    咁花門妹點報答你呀^^

    只有有非凡實力嘅歌手,
    先可以唱現場比唱片更好聽,
    其他歌手,
    係唔可能要我掏腰包買飛去聽o架.

    Hahahaha~~
    姊妹嘅嘢,
    唔講呢d嘅!
    btw,
    佢都諗住俾飛我去聽克勤.

    C

  4. 點解咁好有免費飛既~??????

    佢公司…
    抽獎禮品呀~~
    仲要係$200飛.
    Heehee~~

    C

  5. 嚇得我….以為你咩事添.

    😛

    C

  6. 克勤.. 我都諗住會買飛睇呀!~
    學友上次睇左..hehe..唔駛再睇lu!

    其實呢…
    我覺得克勤呢幾年d歌真係作得麻麻咋,
    所以,
    我總係認為「情情塔塔」果次演唱會,
    就係克勤最好嘅一次.
    😛

    C

發表迴響

