Wedding

10月尾, 收到一通電話, 是一位好久未有聯絡的朋友, 邀請我到教堂觀禮.

其實她要結婚, 我早就知道了, 因為她在年初就找了花門男友幫忙 (不過, 這一椿小事, 最後可是擺了一場又一場的小烏龍啊~~ ^^” ).

我曾以為她會搭花門男友交邀請函給我而已, 想不到她還是親自給我電話.

29.jpg

整個婚禮都很簡約.

沒有開場前時下流行的「小時候→相識相愛」影畫,(實在太好了! 因為盛裝打扮的我, 是不會戴眼鏡的, 假如真的播放了, 我也看不到~~ @.@) 也沒有極盡園林景致的堂內佈置, 連詩班的獻唱, 都只是揀選了短短的歌曲.

但是, 我仍然感受到婚禮的甜蜜美好~~

而且, 新娘子細心體貼, (連給花門男友的致謝咭, 都有一對新人的簽名啊~~)主人家的熱情招呼, 都令人很舒服.

G & S,

祝您倆永結同心, 甘苦相伴, 白頭偕老.

Posted on 08/12/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 做咩唔帶隱形眼鏡呀????

    有時簡簡單單都幾好~
    幾時到你JET~HEHE~

    哈哈哈~~
    因為我無CON囉.

    簡單,
    客人至會知自己做咩會黎,
    太多花巧太多節目,
    會唔記得原來自己去緊婚禮嘛…

    喂!
    妳先啦!
    XDXDXDXDXD

    C

  2. 我都覺得簡單d好~~
    其實我好怕d人攪到做show咁..

    我覺得儀式都係莊嚴d好~~
    其他周邊節目,
    留喺茶會﹑宴會度先攪會合宜d.

    C

  3. 你一定好淺近視~
    唔係點容許你無隱形眼鏡~HEHE

    同埋攪咁多野~
    對新人會好辛苦0架~

    哈哈~~
    係我抗拒戴con啫…

    就算攪幾多嘢,
    都係一對新人自己嘅意願,
    子非魚,
    又焉知其樂呢?

    C

  4. 我噚日都去參加咗個婚禮呀, 係同事…

    係?
    恭喜哂~~

    一到年尾就特別多囍事~
    🙂

    C

  5. thank you so much for such a warm dedication!
    I’m more than glad that you enjoyed taking part in my wedding!
    I think you are even more “considerate" than I am la, since you noticed every detail from the church decoration and rundown of the the ceremony to the signatures on the thank you card. All these make me feel the every effort we paid was worthwhile! THANX ;D

    😳

    C

發表迴響

