原地踏步

某一個晚上, 作了一個夢:

有幾個人走過來, 對我說我考試合格了, 恭喜恭喜云云.

我從他們手中接過成績單.

這張成績單, 是由母校發出的.

慢着~~ 

我可早就畢業了呀!

...

睜開眼, 回到現實, 一直對夢中所見耿耿於懷.

是預告嗎?

‡    ‡    ‡    ‡

結果是...

晴天霹靂!

全軍覆沒了.

嗶... ...

結論是:

「人蠢無藥醫!」

教訓是:

書, 還是真的要好好的唸.

Posted on 08/12/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 唔好放棄呀~加油呀~衰衰~

    哎…
    係想放棄o架,
    都唔知係點評分嘅…
    又唔知要考到幾時…
    我d青春無哂喇…

    C

  2. 你講真架???
    有無得補考架???

    真o架!
    有得補嘅…
    大概每7個月可以考一次,
    考得成呢兩張paper又要考final,
    不過final果個就定死年中年尾先有得考,
    加上要預早幾個月報名,
    所以唔係咁易夾到時間,
    要人白白虛耗好多光陰…

    C

  3. 下? 唔係掛…..
    唔緊要, 呢次比多d 心機啦~~~支持你呀!!!

    真o架~~

    唔…
    未決定…
    想唔繼續…

    C

發表迴響

