銀絲烏髮落滿園

剪刀忽上忽下地揮舞着, 霍! 霍! 霍! 一撮又一撮的髮絮飛散個不亦樂乎.

( 綿綿頭上飛花~~ 散聚了無牽~掛~~ ) 

那個看似信心滿滿的舞刀者 — 事實是, 手中拿着剪刀, 腦海卻一片茫然...

8<     8<     8<     8<

小時候, 記不起是跟花門姊還是跟花門大妹, 每隔一些日子, 我們晚上的親子活動, 其中一項就是: 替年青的花門爸拔白頭髮.  

是呀~~ 花門爸很早就不停長白頭髮哩.

我們圍著花門爸, 眼睛發亮地看緊他的頭, 小手往他的髮堆撥呀撥, 找到了~~ 就一股勁兒的拔! 然後就一邊嘻嘻哈哈, 一邊就把剛拔出來的白頭髮, 掉到花門爸的煙灰缸裏(其實是罐頭, 還生了火~~)燒烤.

現在嘛... 如果要替花門爸拔白頭髮, 可是要命的! 

但假若換成是拔黑頭髮的話, 功夫就省多了. :-P

8<     8<     8<     8<

上星期, 花門爸對我說他的頭髮太長了, 可是身體狀況還是不能去理髮店, 於是我就說由我來剪, (其實住院期間, 我也提議過要替他剪頭髮, 不過那時花門爸覺得他出院後應該可以到理髮店去剪, 所以就不了了之.) 想不到花門爸不單沒有再抗拒, 而且居然還跟我講條件! 就是一定要用電剪替他修髮尾.

於是, 我就向花門哥借來b哥用的電剪, b妹用的小熊維尼剪髮圍巾, (因為我未用過電剪, 所以就一定要花門哥在場) 做好所有準備, 就為今天再一次 「圍著花門爸, 看緊他的頭, 撥他的髮堆」.

手中拿着的剪刀是我念初中時買下的, 替妹妹們剪髮都剪過好多次了, 刀仍然鋒利, 可是, 從前只消兩三功夫就可以完成的任務, 今天竟花了一整個小時!

難道是刀未老, 人先老? 

後記:

剪髮那天, 花門爸忽然反口, 又說根本就不用剪頭髮...

我當然未有理他, 總之就是要剪!

後來花門姊告訴我, 就在這個星期, 花門爸曾經跟她說: 「花門不是說過要替我剪頭髮的嗎? 在醫院的時候, 本來就要剪, 我的頭髮好長哪.」

真的不曉得, 是花門爸故作扭抳? 還是, 他的記憶已經亂得一團糟? 

Posted on 02/12/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 10 則迴響.

  1. 我老豆個頭係我老媽幫佢剪的~ 哈哈.. 都算剪得唔錯喎~ 我細個都係我阿媽幫我剪呀~

    咁點解而家唔俾阿媽剪呀?
    XDXDXDXD

    C

  2. 好溫馨噢!
    年幼時,爸媽給我們理髮,長大了,由我們來操刀,感覺很溫暖呢!
    話時話,你曉剪髮咁叻嘅?

    唔駛曉o架喎?!
    剪短之嘛~~

    哈哈~~
    其實呢,
    自小學開始,
    花門爸就叫我自己落街俾人剪頭髮o架喇, (同理髮店老闆係識得嘅.)
    我估我d胎毛(頭髮)好大可能係花門婆婆剃tim呀!
    😛

    C

  3. 嘩!!! 你好叻呀…
    如果係我, 我真係唔敢, 一陣唔知剪到點樣咪屎?!

    我都驚o架!!!
    之前仲一直諗住要買定頂帽俾佢tim,
    不過最後都係唔記得咗…

    哈哈~~
    其實花門爸都係要剪短啫,
    又唔係要剪到劉華咁,
    都唔駛要咩技術啦.

    C

  4. 哈哈~你真係好叻呀~
    哈哈~我記得我細個果時我媽咪都有幫我剪過~
    當然係我好細個果時啦~
    我睇返D相,真係………

    妳都未睇過我剪成佢點…

    真係點呢?
    妳快d攞d相出黎俾大家睇吓啦~~~
    XDXDXDXD

    C

  5. 哎也…我都突然記起. 細個時我同細佬都係由我老豆幫我地剪架. 用張報紙剪個 lun, 然後過頭笠住, 哈哈.

    我幫妹妹們剪果陣,
    都試過係咁剪個窿,
    但無耐就用兩張報紙一前一後咁搭,
    咁樣就可以兜到多好多髮碎,
    事後清理都易d.
    (因為洗衫果個都係我呀!)
    :mrgreen:

    C

  6. 哈哈~你睇0左你要要我0架喎~
    你要諗清楚呀~哈哈哈

    嘩哈哈~~~
    我駛驚妳?!
    我話哂自上學以黎,
    都有專業理髮師打理我個頭噃!

    黎吖~~ 黎吖~~
    咪縮沙呀!
    衰衰~~

    XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
    XDXDXDXDXDXDXDXD
    XDXDXDXD

    C

  7. 哇!可以唔使比我個頭我阿媽練習係好大個嘅事,你阿爸比你落街剪,佢真係對你好好呀!

    我細個果時係要剪「學生裝」o架!
    花門爸花門媽唔識點剪呱?…
    而且樓下收好平o架咋.
    :mrgreen:

    C

  8. 哈哈~你真係想睇呀~哈哈哈~~~~~~~

    咭咭咭~~
    而家"tang"軚好衰女o架!

    都係快d出blog罷啦~~
    XDXDXDXDXD

    C

  9. 哈哈~好~等我認真搵下~
    比dd時間我~哈哈~

    等我搵張無咁樣衰既~hehe

    Yo~~~
    好嘢~~
    果然係義字行頭,
    鍾意劉華嘅人係唔同d嘅!
    😛

    C

  10. 喂~花花~
    哈哈~琴晚我真係好認真搵個D相~
    真係好嚇人下喎~
    我驚放晒BLOG到,會有好大響喎~0華哈哈~

    唔通…
    唔通妳想私底下淨係俾我睇?
    😳

    C

發表迴響

