芝士pot pot

一直都希望可以在家慢慢品嚐芝士火鍋, 可是又不想特地去買爐具(未有地方存放啦~~ 又不是常常用...), 想來想去, 就只想到這個方法, 一於來個實驗吧!

[rockyou id=92824099&w=400&h=300]

哈哈~~ 

概念成功!

等我啊~~ 巧克力pot pot!

Posted on 24/11/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 0華~你個衰野~咁勁既~
    哈哈~見到都想食呀~

    heehee~~
    我只係唔想買舊嘢擺喺屋企阻住嘛…
    妳又試吓啦.

    C

  2. 點解仲要加其他湯底落去呀???
    咁咪有幾種味囉??? 咁奇怪…

    haha~~
    因為睇食譜教人自己調教芝士火鍋,
    橫豎都係實驗,
    就唔爭在連個芝士都自己整. :mrgreen:

    個蝦湯就臨場諗嘅,
    唔想嘥咗d蝦頭蝦殼嘛~~
    (平時搣蝦仁, 我都會留起d蝦頭蝦殼, 做湯底煮麵o架!)

    C

  3. 點呀? 成功呀?
    好似幾好咁喎…..引到我流口水添.

    HAHA~~
    食譜話要用fontina芝士,
    我買唔到,
    用咗第二d,
    個鍋底係好有芝士味,
    不過…
    😆

    之但係都證明呢個方法係得咕喎!
    下次買唔到fontina,
    咪買現成Fondue囉~~
    呵呵~~

    C

  4. 哇!好得!幾時我地又可以網友相聚hot pot pot呢?

    嘩…
    妳忙到天昏地暗咁,
    連blog都唔得閒睇唔得閒寫…
    仲點敢約妳呀?!
    XDXDXDXD

    C

  5. 哇.. 好似好正咁喎~~~ 等我都跟你一樣咁整來試下先~

    真係work o架~~
    又唔駛買多個煲,
    妳快d試啦~~

    C

發表迴響

