不知名的小花(知道喇~~)

大家有沒有見過這花? 知道她的名字嗎?

26.jpg

前陣子, 其中一盆木瓜長出了圓潤的葉子, 與平常的野草不一樣, 我好奇之下, 就沒有把她拔掉, 好讓我看看到底會長出甚麼來.

今天發現她開花了, 嘩啊~~ 好漂亮哩!

整株都是小小的, 現長還不高過半尺.

好想可以好好種植她啊~~ 

如果閣下知道她叫甚麼名字, 就請告訴我吧!

後記:

已經查到喇~~

係「土人參」, 即係假人參呀! 哈哈~~

葉同根都食得o架!

Posted on 24/11/2007, in 花園項目. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 哈哈~有成果啦喎~
    不過我都唔知LEE種叫咩花喎~HEHE

    呢個唔係成果黎喎.

    我問到人喇,
    原來係「土人參」.

    C

  2. 唔知喎…

    我而家知喇,
    係「土人參」.

    C

發表迴響

