CANON EXPO

在開幕日(23-25/11)這天, 我就去逛了~~

不是為了要搶先, 而是男友整個展覽期都沒有時間可以和我一起去, 那我只好趁在相對不算太多人的星期五, 當一回快閃獨行俠了.

其實這次最吸引我的, 是一連串的講座, 還有一小段的冰上天鵝湖.

(而我最想聽的講座, 就是葉青霖先生的一場, 不過這一場要等到星期六的下午, 應該是最多人的時段吧~~ 無緣了~~)

甫進場, 第一個感覺, 不是人多, 而是攝影師多! 

因為大部份人都帶備相機, 而且還連著長長的大鏡頭, 很多人還帶著腳架和小梯, 真的嚇倒了~~ (我少登大場面, 不曉得原來去這些活動, 賓客的相機加起來, 會比展覽會提供的更多!)

講座尚未開始, 座位早就坐滿了人, 到開始的時候就只好站着旁聽了.

冰上天鵝湖圍滿了影友, 幸好我還可以從長鏡頭與長鏡頭之間的空隙看得蠻清楚, 第一次可以近距離觀賞冰上芭蕾, 實在很難得, 而且演員很有水準, 只是, 同一時間, 我又可以清楚看得見演員做高難度動作時的痛苦表情... (抑或是那一選段, 本來就是要表達分離呢?)

之後我去試用Powershot G9, 等了很久才等到呢~~ 真的不錯啊, 不過要另外加鏡頭﹑閃光燈才可以發揮最多的功能. 唔... 我還是用IXUS好了.

然後, 原本打算試DSLR, 不過... 我竟然不懂使用CANON機呀!!! 救命~~~~~

唉~~ 算喇~~ 死心吧.

另外值得一提的是, Jazz live band水準不錯, 有興趣就不要錯過啊~~

http://www.canon.com.hk/expo2007/index.html 

Posted on 23/11/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 我有個朋友仔都星期六去左呀~

    咁佢有冇試玩d相機呀?

    C

  2. Canon DSLR 都唔算係難用.. 我都玩過一次
    反而我唔係好識用Nikon..真係唔知點解lu~

    其實係因為用唔慣,
    淨係d button都唔同位啦.

    我試果時有好多canon友圍住,
    又有工作人員睇實,
    咪唔好意思慢慢研究…

    C

  3. 我都係鍾意 nikon 多d.
    點解 nikon 無expo!!

    nikon d3/d300出機開發佈會,
    都係請d職業攝影師去咋,
    其他人…
    都可以去showroom睇吓嘅.

    其實canon都好好o架,
    不過佢同nikon大家d器材都唔兼容,
    銀根短缺下,
    就只能擇其一囉.

    C

  4. 我咪話一直想買 d40 / d40x 既, 朋友話呢兩部都好難 upgrade. 攪到我都唔知點好喇…..

    唔係好明upgrade係咩意思…
    (我淨係識買電腦加錢換cpu呢d upgrade…)

    以我所知嘅係:
    d40/d40x用鏡頭會有d限制,
    有d鏡嘅自動功能會用唔到,
    要改為手動…etc.
    睇吓呢條link幫唔幫到妳:
    http://www.dchome.net/viewthread.php?tid=355498&extra=page%3D1

    其實買咩相機同鏡頭都係睇妳會影咩為主﹑妳想影成點﹑妳預期自己d技術會去到幾高深,
    最強嘅d3/d300,
    俾d無技術嘅人(如我)去用,
    都發揮唔到d咩…

    如果妳真係有需要買,
    而又有朋友識睇機,
    買部四四正正嘅2手機都可以o架.

    C

發表迴響

