2007第一顆燈

其實, 我早就去咗海港城影聖誕燈飾喇.

我沿住商場行過去海運, 滿心興奮咁推開玻璃門, 諗住眼前所見, 將會係繽紛燦爛嘅景致...

Well... 個門口真係做得幾靚嘅, 只係通去碼頭果條走廊, 相比起個大門口, d裝潢就好零零散散.

走廊上吊住果d銅板星星, 太細喇, 而且又唔得閃亮, 兩旁嘅射燈就照住d聖誕燈仔多過照住d星星, 咁樣就更加唔顯眼.

同埋, 無咗個聖誕旋轉大鐘, 無咗果d叮叮噹嘅音樂, 成個氣氛真係失色好多.

不過最好笑都係(係苦笑), 我諗我太早就去喇, 所以有好多蝦碌, 令我唔單只好難影到相, 仲連睇嘅興致都無埋.

譬如d燈飾會一閃就無, 又或者開一陣就熄好耐, 完全捉摸唔到, 一開唔夠燈, 就咩都睇唔到, 而果個重頭活動星軌就直情不受控制, 放又放唔哂, 收又收唔盡喎, 攪到d工作人員都走哂出黎諗計仔.

而家過咗成個禮拜, 希望攪番好哂啦~~ 

Posted on 21/11/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 通常啲野啱啱運作係無咁smooth架喇…
    越近聖誕應該會越好, 到時再去影過囉…
    不過到時一定多人架…

    哈哈~~
    所以我咪俾緊時間佢,
    等我遲d再去囉~~
    呵呵呵~~~

    C

  2. 我估都係0岩0岩開,所以就有咁多蝦LOOK野啦~

    上次有劉華果次呢我覺得今年都幾靚0架
    我都期待聖誕果日出去影相呀

    我係遲過劉華去o架,
    我派佢去探路嘛! (哇哈哈~~~)

    聖誕節影會超多人喎!
    我就唔會喇,
    反正都會着成個幾月燈,
    免得過都唔想同人迫呀.

    C

  3. 花花: 原來你去視察場地啦~
    我諗我都係遲d先去影..好似近十二月先至去, 一來凍少少, 二來有氣氛d呢~

    係呀~~
    趁唔會太多人,
    影吓相先吖嘛~~
    可惜最後都影唔到d咩好嘢…

    哈哈~~
    我諗起上年去歡樂小鎮,
    我男友真係着著短袖衫o架!
    XDXDXDXD

    C

  4. 我覺得以前d燈飾比而家呢幾年靚好多架..
    而家真係遜息左少少呀>.<

    可能係而家d大夏燈飾都偏向賣廣告多,
    新聞話今年會有馬(術)做主題,
    真係…

    C

發表迴響

