針與線

25.jpg

差不多是3年前的事矣.

那一年的期末考試安排得比較早, 相對我的期中休假日就多了, 於是就決定要為b哥b妹各編一件毛衣.

逛毛冷店時, 翻編織書看到有獅子圖案的小童外套, 就知道b哥一定會喜歡, 於是就把圖樣買下來, 還改編成為這個樣子.

而b妹的披肩, 是因為我不太確定花門嫂替我為b妹度身的尺寸稱身與否, 所以, 我還是覺得編披肩比較穩妥. (不要誤會我偏心啊~~)

披肩上的兩個大毛毛球, 其實是Hello Kitty髮飾, 因為我知道自己弄的毛冷球很醜很醜, 絕對不能示人, 所以就唯有四出尋找代替品.  這個髮飾找了很久才找到, 之後還要做一點手腳, 才可以與披肩連起來.

還有, 我原本一直都學不懂鈎針法的, 但是編披肩要是沒有鈎花邊, 就會不好看, 於是, 我就只好硬著頭皮試完又試, 失敗過好多次, 幸好終於總算勉強完成.

在我送毛衣給兩個小鬼的晚上, b哥回到家就搖電話給我, 在花門嫂指導下, 再一次向我道謝, 又告訴我他真的好喜歡那頭獅子. (後來才知道, 原來那時候, 兩兄妹已經穿上新毛衣, 當模特兒拍照了~~)

這一件獅子毛衣, 轉過頭就傳給了b妹穿著, 現在嘛... 哈哈~~

Posted on 15/11/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 7 則迴響.

  1. so so so so so lovely!!!

    我鍾意獅子, 亦都好鍾意綠色呀! great!~

    咁啱?
    XDXDXDXD

    我果時淨係諗,
    用綠色撞隻獅子會搶眼d,
    啱小朋友着咋~~

    C

  2. 好得兒呀~~

    哈哈~花姑姐~我又要一件~hehe

    嘩哈哈~~~
    妳唔怕着出街俾人笑呀?

    C

  3. 你整我未著0羅~你睇下我幾比面你~呵呵~~

    wow~~
    咁妳真係好俾面我喎…
    抵錫!
    :mrgreen:

    C

  4. 噢!原來你也是織女,我們可以交換下心得呢!

    哈哈~~
    如果我真係織女,
    呢幾年我早就餓死咗lu…

    我點同妳交換心得呢?
    妳織過咁多件,
    工多藝熟,
    妳指導我就差唔多~~
    🙂

    C

  5. 好勁喎你, 真係睇唔出呀…

    咩睇唔出呀??
    咩意思先?
    😡

    C

  6. 嘩, 好勁喎你, 我淨係識織頸巾架咋…..

    我其他果d唔見得人o架,
    係呢次…
    真係織得好咋.

    我d朋友都係鈎頸巾,
    仲要鈎到出神入化,
    所以我都無織頸巾o架.

    C

  7. 我媽成日都叫我勾好過織….不過我唔識勾之嘛.

    梗係…
    鈎, 慳好多冷o架!

    我唔識睇鈎針圖,
    而且鈎到歪黎歪去,
    不過花門姊就好勁,
    鈎到好多精品,
    針織又難唔到佢.
    🙂

    C

發表迴響

